piątek, 15 lutego 2013

132. Kuchnia

Dziś będzie dość długi post, mam nadzieję, że wytrwacie do końca ;)
Jak w tytule - kuchnia już w sumie gotowa :) Najpierw wyglądała tak:


Musiałam zdemontować sufit, by naprawić instalację elektryczną ;) Po naprawie i ponownym zamocowaniu sufitu, przyszła kolej na umeblowanie. Mebelki były już dawno sklejone, zgodnie z oryginałem pomalowane na biało, jednak wymagały odświeżenia, bo przez lata farba zszarzała. Dzieci dzielnie mi pomagały przy malowaniu, co widać na zdjęciach :), więc proszę nie zwracać uwagi na małe niedociągnięcia. Najpierw kominek kuchenny:


Oczywiście nie obeszło się bez nadania bardziej osobistego charakteru - dodałam na brzegach czarne linie, bo jak mebelki były tylko białe, zlewały się z całą kuchnią i efekt nie był zbyt ładny, przynajmniej według mnie ;)
Mamy kominek, pora więc na piecyk:


W każdej kuchni nie może zabraknąć zlewozmywaka:


No i oczywiście stołu:


Jak już mamy stół, to i krzesła by się przydały:


Oczywiście żadna kuchnia nie może się obejść bez krednsu. W tej konkretnej są nawet dwa:



I to całe umeblowanie. Pewnie jesteście ciekawi, jak prezentuje się całość :


Prawie gotowa do zamieszkania ;)
I tu pojawia się moja prośba do kobietek, które zajmują się wyrobem różności z masy FIMO. Czy któraś byłaby zainteresowana zrobieniem paru drobiazgów do tego domku? Wiadomo, jakaś porcelana by się przydała i tym podobne rzeczy :) Jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o kontakt na kal32@buziaczek.pl .
Z innych spraw - otrzymałam wyróżnienie od Małgosi, za które bardzo dziękuję, zajmę się tą sprawą w kolejnym poście. Dostałam również od Gosi informację, że doszła do niej wymiankowa przesyłka, postaram się więc na dniach zaprezentować Wam jej zawartość.
Na froncie hafcikowym na razie cisza, niewiele już mi ostatnio brakowało, aby zachorować na haftowstręt, więc na razie skupiam się na remoncie, co by się ustrzec przed tym paskudnym choróbskiem ;)
Na dzis to wszystko, wracam do malowania podłogi na stryszku ;)

8 komentarzy:

  1. no pełną parą remont, a kuchnia jak marzenie, czemu człowiek w realu takowej nie posiada...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne wnętrze urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne mebelki:D Kuchnia prezentuje się super, a porcelana tylko dopełni całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna kuchnia!! aż sie chce znowu być dzieckiem ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Chętnie bym się z wami pobawiła w taki domek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko ładniutkie jest, oj chyba się nakręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kuchnia:) Ciekawa jestem jak będzie wyglądać całość?:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...