sobota, 16 lutego 2013

133. Wyróżnienie i wymianka

Zaczniemy może od wymianki :) Pamiętacie filcowe zwierzaczki, które dostałam od Małgosi ? Otóż w zamian kobitka zażyczyła sobie podusię na szpileczki, co by jej się nie walały po podłodze ;) Poduszeczka miała być w wiosennych kolorkach, mam nadzieję, że wybrałam odpowiednie. A oto fotorelacja z powstawania (niektóre fotki robione z lampą, inne bez, w zależności od pory dnia, w której konkretny fragment został ukończony) :

Najpierw góra:


Napis został zrobiony muliną DMC Pearlescent Effects, ale trudno uchwycić jej prawdziwy kolor na zdjęciach.

A teraz tył:


I już w całości:




Podusia już u nowej właścicielki, podobno przypadła do gustu, co mnie bardzo cieszy :)

Również od Małgosi dostałam takie oto  piękne wyróżnienie



Śladem Małgosi przekazuję je swoim najczęstszym komentatorkom, czyli:
(kolejność przypadkowa)

- AsiB z bloga Moje hafciki i cała reszta
- Anny M z bloga Małymi kroczkami
- Pelasi z bloga Czarodziejka igły i nitki
- Promyka z bloga Świat Promyka haftem malowany
- Realizacji marzeń z bloga Realizacja marzeń

Dziękuję Wam za każde pozostawione słowo, jest ono znakiem, że to, co robię, ma sens :) Oczywiście dziękuję również pozostałym obserwatorom i tym, którzy zaglądają i komentują bardzo rzadko lub wcale ;)

12 komentarzy:

  1. Śliczna poduszeczka, taka wiosenna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Podusia śliczna i taka już wiosenna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki bardzo mi się podobają, trafiłaś z nimi w dziesiątkę. Już wiem jak powstała moja podusia :). Kasiu jeszcze raz za nią dziękuję. I za słodkości również bo ja taki słodkożerca jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna poduszeczka :) Wiosenna i delikatna:) Bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna podusia w cudnych kolorkach:)Kasiu, bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie:)Jak pisałam w poście, przekażę je przy następnym wpisie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś bardzo ładne kolorki;) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki do podusi igiełkowej są świetne i bardzo ładnie się wysztko prezentuję. Dziękuję za wyróżnienie. Jest to bardzo miłe. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam:))nie mam pojęcia jak się zszywa taką podusię:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! I gratuluję! I zapraszam po odbiór twojego wyróżnienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i podusie już podziwiałam u Gosi. Śliczne.:)

      Usuń
  10. Biscornu wyszło prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna podusia i jak pieknie wykonana...gratuluje wyroznienia i dziekuje za wyroznienie mojego bloga...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...