poniedziałek, 18 lutego 2013

134. Lumpkowe łupy i Ciasteczkowy Potwór

Witam w ten paskudny, mokry poniedziałek. Pogoda beznadziejna, od rana pada śnieg z deszczem, nosa się nie chce z domu wystawiać... Mimo to zmuszona byłam wyjść, bo chleba w domu ani okruszka. Przy okazji wstąpiłam do mojego ulubionego już "lumpeksu", a tam... znowu skarby :)
Piękne dwa kompletne zestawy do haftu, zresztą same zobaczcie:



Już humorek nieco poprawiony ;) Ale to nie wszystko. Przeglądając wczoraj blogi, trafiłam na taki oto przepis w Fabryce Pomysłów - ciasteczka pocieszające ;) Dziś przy okazji zakupów zaopatrzyłam się w niezbędne składniki i zabrałyśmy się z córką do pracy. Oto wynik :


Ciasteczka są obłędne!!! Całe mieszkanie pachnie mi czekoladą, a my dwie upaprane czekoladowymi maziajami od góry do dołu ;D Kto jeszcze nie spróbował - radzę jak najszybciej hihi :D Właśnie zmieniam się powoli w Ciasteczkowego Potwora... No to teraz kawka i konsumpcja tego, co pozostało, chyba, że jakiś gość się trafi, to też poczęstujemy ;)

Robótkowo niewiele do przodu, troszkę podłubałam wieczorkiem pamiątkę, ale prawie nie widać różnicy od poprzedniego razu:


To tyle na dziś, lecę do moich pocieszaczy ;D

10 komentarzy:

  1. łupy łupami ale te ciacha....aż u mnie pachnie :) szkoda że jestem na czekoladę uczulona..

    OdpowiedzUsuń
  2. No, tylko pozazdrościć takiego lumpexu! Jak możesz tak kusić ludzi takimi ciachami w Wielki Post!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupki. Zazdroszczę strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę taki lumpex:D A z racji tego, że go nie mam zrobię pocieszajki, ale to dopiero po świętach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super łupy! Kusisz tym ciachem, kusisz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale łupy:) wspaniałe:) aleś mi narobiła smaka, a już miałam iść spać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogłabyś powiedzieć jak się nazywa ta Twoja używka? Bo u mnie pytam w każdej spotkanej, ale nigdzie nie mają takich cudeniek:( Smacznego ciastka:D !

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zakupki są doskonałe:)
    Ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie i chyba się skuszę:)
    A czy mogę się do Ciebie uśmiechnąć o wzorek tego uroczego aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznnne ciasteczka :) i do tego kawusia :). Gratuluję udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to zawsze coś pięknego wyszukasz..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...