niedziela, 24 lutego 2013

136. Łazienka

Jak w tytule - kolejne pomieszczenie gotowe. Najpierw było tak:


Po zamontowaniu podłogi i sufitu jest troszkę lepiej hihi ;)
Podstawowe wyposażenie - kibelek, umywalka. Właśnie zauważyłam, że zapomniałam sfotografować wannę...


Szafka na wszelkie chemikalia:


Parawan co by się nieco zasłonić w kąpieli oraz wieszak na ręczniki:


Do tego kilka drobiazgów:


I łazienka gotowa :)


Na razie wszystkie pomieszczenia są bez drzwi, bo te zawiasy są takie mikroskopijne...

Jeszcze rzut oka na całość - tę odremontowaną, reszta nie nadaje się do pokazania ;)




10 komentarzy:

  1. Widać, że prace postępują:) bardzo fajna łazieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nic zamieniamy się, lalki wprowadzają się do mnie na 36 metrów a ja do tego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wszystko dopracowałaś, nawet najdrobniejsze detale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę taką przestronną łazienkę:) Mebelki bardzo ładnie dopracowane, aż chce się machnąć czarodziejską różdżką i sprawić by stały się prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna łazienka, remoncik uważa za udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to mieszkanko, czasami dobrze by było zamienić się z lalkami. Podziwiam za pomysłowość i precyzję. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę postępy w urządzaniu domku z wielkim zainteresowaniem. Przypomina mi domek w muzeum zabawek w Karpaczu, tylko tam umeblowanie było z 19 wieku.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku, ale super! Skąd Ty bierzesz takie malutkie rzeczy? Sama je tworzysz! Bajka:D P.S. U mnie niestety sklepu Fuks nie ma, więc nie dane mi będzie kupienie sobie oryginału DMC:( Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dołączam się do marzeń o takiej łazience.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no szok..nawet proszek jest...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...