czwartek, 28 lutego 2013

139. Salon

Kolejne pomieszczenie w domku dla lalek gotowe. Nie jest idealne, niestety, kawałki tapety, jakie miałam w zapasie, są dużo jaśniejsze niż te na ścianach - upływ czasu zrobił swoje. Największe plamy udało mi się zasłonić tymi skrawkami, dobrze, że w salonie jest dość spora biblioteczka, która zakrywa większość ściany ;) Ale nie będę Was tu zanudzać opisami, wiem, że czekacie na zdjęcia, więc przechodzimy do prezentacji.

Tradycyjnie, najpierw zdjęcie "przed":


Podłoga jest w tym pokoju niebieska, bo "parkietu", który miał być w oryginale, nie było niestety w zestawie :( Nie pamiętam już, dlaczego akurat mój wybór padł na ten kolor, ale na razie postanowiłam go nie zmieniać, może kiedyś trafię na odpowiedni papier :)

Teraz meble - narożna półka:


Wspomniana wcześniej biblioteczka:


Wygodna sofa:


Stolik do kawy:


Krzesła do kompletu:


Pierwsza lokatorka:


Trochę książek do biblioteczki:


I już można zaprosić gości na popołudniową herbatkę :D



Brakuje tylko porcelanowej zastawy... Muszę coś w tej kwestii wymyślić :)


8 komentarzy:

  1. Piękny salon, a mebelki pierwsza klasa:) Widać, że nowa lokatorka zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domkowi nie odpuszczasz:) super :) A nie myślałaś może aby tapetę w całości zastąpić czymś nowym? Może jakąś tkaniną? Mebelki nieźle wypasione są :) A lokatorka to niezła laska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już doczekać odsłony całości...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mebelki, a praca idzie Ci znakomicie jeszcze, zdążysz z remontem do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem - salon cudny. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...