niedziela, 3 marca 2013

140. Urodzinowo - prezentowy wpis

Witam Was wszystkich w tę piękną, słoneczną niedzielę :) Mam nadzieję, że słoneczko przygrzewa u Was równie mocno, jak tutaj.

Wczoraj mój pierworodny obchodził 12ste urodziny. Oczywiście nie obyło się bez własnoręcznych prezentów.  Z tej okazji siostrzyczka wykonała (z niewielką pomocą mamy ;) ) dla niego piękny bukiet wiosennych krokusów z bibuły:


Prezent spodobał się Jubilatowi, mimo, że przecież "w tym wieku to się chłopak kwiatkami nie interesuje" :)

A teraz w kwestii prezentów... dla mnie ;) Otóż wygrałam niespodziankę w candy u Moje Małe Rękodzieło !!! Losowanie przypadło w piątek, tak więc pięknie mi się marzec zaczął hihi. Drogą mailową z panią Iloną ustaliłyśmy, że mieszkamy w sąsiednich dzielnicach (!), więc na odbiór niespodzianki umówiłyśmy się w centrum handlowym. Tym oto sposobem nagroda już na drugi dzień po losowaniu była w moich rękach :


A co zawierała ta śliczna torebka?


Pięknie obszyty notes, a raczej pamiętnik,w kolorach różu i fioletu, i saszetkę cudnie pachnącą tulipankami. Była jeszcze tabliczka czekolady, ale moje szarańcze wciągnęły ją zanim zdążyłam wyjść z centrum handlowego... Ilonko bardzo Ci dziękuję za prezent - w sam raz na Dzień Kobiet ;)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje! I z powodu wygranej, i z powodu zapewne miłego spotkania.:)Bardzo ładne kwiatki zrobiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jak to miło , i fajnie wiedzieć że tuż obok nas jest osóbka którą znamy z internetowego świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, bardzo się cieszę, że podobała Ci się zawartość torebki, i mam nadzieję, że notes przyda się na co dzień :-)pozdrawiam serdecznie szarańczę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny bukiet, super prezencik

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki pierwsza klasa:) Prezenty dla Ciebie też są superaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiaty:) I nagroda super:) ładny początek weekendu:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...