niedziela, 17 marca 2013

147. Wędrująca książka - zapisy

Zapomniałam już, jaka to przyjemność czytać książkę. Tę, którą chcę "puścić w obieg", pokazywałam Wam niedawno. Kupiłam ją w zasadzie ot tak, bo była przeceniona, skusił mnie rysunek na okładce :) Ale spodobała mi się opowieść o ... nie, nie zdradzę ;) Kto chce się przekonać, będzie miał okazję, zapisując się w komentarzu.


Nie wiem do końca, jak to wygląda w innych przypadkach ( widziałam na Waszych blogach podobne akcje), więc ustaliłam swoje własne warunki czy też zasady...

1. Do kolejki zapisać się może osoba posiadająca bloga.
2. W komentarzu wyrażamy chęć uczestnictwa w zabawie.
3. W kolejce może ustawić się maksymalnie 20 osób.
4. Na przeczytanie książki i przekazanie jej dalej każda osoba ma 2 tygodnie.
5. Każda osoba ZOBOWIĄZANA jest zrobić w tym czasie jeden dobry uczynek, który zapisze w książce . Po przeczytaniu zrozumiecie ten podpunkt  :)
6. Do książki dołączamy jakiś niewielki upominek dla kolejnego czytelnika ( może być zrobiony własnoręcznie ) i posyłamy dalej, informując mnie o tym mailowo.

Zapraszam więc chętnych do udziału w zabawie, zapisy do 14 kwietnia. Po tym dniu opublikuję listę i podam szczegółowe informacje drogą mailową.

15 komentarzy:

  1. o, ja jestem chętna :) jeżeli jest możliwość wysłania książki , tak żeby dotarła do 30 kwietnia wtedy szybciutko ją przeczytam i poślę dalej jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa ale muszę na razie spasować sama mam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobito, gdzie ty ten czas znajdujesz na czytanie książek, widocznie możesz w każdych warunkach czytać, ja tak nie potrafię :) Ja też nie zapiszę się, bo w 2 tygodnie nie podołałabym :) ale udanej czytelniczej zabawy wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się chętnie zapiszę bo tytuł brzmi kusząco a dwa tygodnie w zupełności mi wystarczą :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. a co mi tam..... skusiłaś mnie ..... zapisuję się !!! Stanę na głowie, na nosie, urobię się po pachy ale podołam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ja mogę?? proszę, zapisz mnie... tak jestem spragniona książek i pozycji nie branżowych, że... no proszę....

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mogę to i ja się zapiszę:)lubię czytać i czytam szybko:)chętnie przygotuję mały upominek i poślę z książką:))czekam na decyzję:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie sobie poczytam :) tylko mieszkam w Irlandii i nie wiem czy to nie jest problem???

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się zapisuję;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie się przyłączę:) I ten dobry uczynek.. hmmm ciekawy warunek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie brałam jeszcze udziału w takich zabawach ale chętnie się zapiszę jeśli można:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze mogę? chętnie podejmę to wyzwanie- intryguje mnie ten uczynek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,. czy można się jeszcze dopisać?> pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny raz trafiam tu idąc za okładką ksiązki, za wędrującą książką łudząc się, że to nowe zapisy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...