środa, 3 kwietnia 2013

151. "Podaj dalej" i inne zaległości

Jak już wspomniałam, zgłosiłam się do zabawy u AsiB z bloga Moje hafciki i cała reszta . Paczuszkę otrzymałam, więc zgodnie z zasadami ogłaszam ciąg dalszy u siebie. Dwie pierwsze osoby, które pod tym postem wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie ręcznie robiony upominek, na doręczenie którego mam okrągły rok. Po otrzymaniu przesyłki osoby obdarowane ogłaszają zabawę na swoich blogach i tak dalej...
A teraz pora na prezentację przesyłki :)


Przepiękne dekupażowane pudełeczko na drobiazgi i zakładka - kolejna do kolekcji! Chyba muszę zorganizować sobie specjalne pudełko na moje zakładki ;)


Gazetka z fantastycznymi pomysłami - skąd wiedziałaś Asiu, że miałam na nią chetkę??? Do tego przydasiowe wstążeczki, mulinka DMC, różowe koraliki, na które córcia już "ostrzy pazurki" i pyszne herbatki :)


... oraz fantastyczne kawusie i coś słodkiego :) Asiu bardzo, ale to bardzo dziękuję za wszystko !!!


A teraz coś z zupełnie innej beczki... No, może nie do końca, bo robótkowo. Dawno, dawno temu ( gdzieś we wrześniu ;) ) dostałam na urodziny od Pana Małżyka kurtkę. Oczywiście nie obeszło się bez "tuningu", aby nadać jej bardziej osobistego stylu, jednak tym razem zrezygnowałam z japońskiej wersji imienia na rzecz... zresztą same zobaczcie:

- przed


- w trakcie


- i po


I zbliżenie:


Co o tym myślicie? Mnie się bardzo podoba, Małżykowi troszkę mniej...

Cieszę się, że moje karteczki Wam się podobały, mimo, że tyle różu w nich było ;) Tak naprawdę, to one są bardziej fioletowe, tylko aparat nieco zmienił kolorki.
Miło mi również obserwować, jak przybywa chętnych do zabawy w wędrującą książkę :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba tak odmieniona kurtka. Czy wyszywałaś ręcznie?
    Prezenty słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała wziąć udział w zabawie... spóźniłam się ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu prezenciki palce lizać :)). A kurteczka teraz widać że Twoja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ślicznych prezencików!
    Pomysł z pudełeczkiem na zakładki brzmi świetnie. Może niedługo uraczysz nasz oczy takim wytworem :)
    Hafcik na kurtce boski! Szczerze podziwiam, bo sama nie odważyłabym się na taki krok. Piękny haft i pięknie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze prezenty dostałaś,a kurtka niepowtarzalna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie poszalałaś z kurteczką :))) Ślicznie dziękuję za karteczkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jeszcze druga osoba się nie zgłosiła do zabawy, to ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że prezent się podobał..mnie ta gazetka od razu skojarzyła się z Tobą:) Hafcik na kurtce super...

    OdpowiedzUsuń
  9. metamorfoza wspaniała , bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...