środa, 10 kwietnia 2013

153. TUSAL kwietniowy i inne sprawy

Witam serdecznie wszystkich "podglądaczy" :) Jak wczoraj obiecywałam, dziś dla Was niespodzianka. Mam całkiem sporo pomysłów i planów, ale postanowiłam jednak dawkować Wam to po troszku ;)
Zacznijmy od dzisiejszego obowiązku, czyli fotki słoiczka:


Sporo niteczek błękitnych za sprawą mojego kocurka. Udało mi się go skończyć dopiero dziś, dosłownie przed chwilunią, bo wczoraj wybraliśmy się ze Starszakiem po południu do kina. Pokazuję więc "gotowca", żeby nie mieć zaległości :)


I cała moja kocia brygada:



Teraz kolej na ową niespodziankę - pamiętacie moje "testowe" etui na telefon? Pokazywałam je o tutaj . Otóż będzie ono jedną z nagród w kolejnym urodzinowym candy. Ponieważ za miesiąc z kawałkiem mój blog obchodzić będzie drugą rocznicę swojego istnienia, wypadałoby zorganizować "małe co nieco", prawda? Szczegóły podam w następnym poście.

Nadal brakuje mi jednej osóbki do zabawy w "Podaj dalej". Naprawdę nie ma chętnych na otrzymanie niespodziankowej przesyłki?? Ja tam lubię dostawać takie paczuszki... Jeśli ktoś się zdecyduje, zapraszam o tu i od razu po zostawieniu komentarza poproszę o adres do wysyłki na kal32@buziaczek.pl

Ach, i zdecydowałam się w końcu na post w stylu DIY :) Pokażę Wam coś, czego na żadnym z odwiedzanych przeze mnie blogów jeszcze nie widziałam,być może uda mi się Was choć troszkę zaskoczyć :) Ale to dopiero za jakiś czas, jak dokończę projekt. Na razie cicho sza!



Dziękuję za miłe komentarze odnośnie "stuningowanej" kurtki - oczywiście haft wykonałam w 100% ręcznie.
Zauważyłam, że zmieniła mi się liczba obserwatorów, parę osób zniknęło, kilka nowych się pojawiło. Witam serdecznie wszystkich nowo przybyłych, a odchodzących żegnam ciepło i dziękuję za dotychczasowe wizyty, mam nadzieję, że były choć odrobinkę przyjemne.

Uch, ależ się rozpisałam. Stanowczo wystarczy jak na jeden post. Uciekam teraz do przygotowywania podarków dla Tami i Kasi, i dla osóbki, która zdecyduje się dołączyć do zabawy :)


5 komentarzy:

  1. I już wiem skąd u mnie ten deszcz ;))
    Niteczek ładnie przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kicio skończony :)). No niestety ja już w podaj dalej wzięłam udział i pewnie już niedługo będę ogłaszać u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku żeś się rozpisała, ale jak widać warto bo dużo inf ale znowu tajemniczo co do niespodzianek.... trzymasz nas w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby z bibułki kwiaty się szykują ??? ciekawa jestem.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kiciusie, ale dzieciątko przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...