sobota, 13 kwietnia 2013

154. Candy urodzinowe - zapisy



Zgodnie z obietnicą ogłaszam rozdawajkę :) Do wygrania...


haftowane i szyte ręcznie etui na telefon komórkowy ( smartfon też się zmieści ) oraz tradycyjnie garść przydasi. Postaram się jeszcze cosik do paczuszki dołożyć ręcznie robionego, ale najpierw muszę to wykonać ;)

Reguły jak zwykle:
 - podlinkowany banerek umieszczamy na swoim blogu
 - zostawiamy komentarz pod tym postem z deklaracją udziału w zabawie
 - obserwowanie bloga mile widziane :)

Szczęśliwca tradycyjnie "wybiorę" spośród zgłoszeń w dniu 26 maja 2013, więc zapisy przyjmuję do północy 25 maja.

36 komentarzy:

  1. a co mi tam, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też staję w kolejce, uwielbiam takie cukieraski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam szczęścia,ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. piękne etui

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 2 rocznicy bloga:) Przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne etui, czy to te kwiatki haftowałaś jedwabiem? Zapisuję się do zabawy, gratuluję drugiej rocznicy a obserwuję od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tak cudne etui chętnie stanę w kolejeczce :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne etui:) Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda mam już prezerwatywę na komórkę, ale Twoje jest prześliczne i miałabym prezent dla teściowej :)). Więc chcem je :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowałaś śliczną nagrodę, ustawiam się w kolejce do losowania. Dziękuję za zaproszenie, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękny pokrowiec, ustawiam się w kolejce:) banerek wisi już tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nie mogę tego opuścić :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście że stanę w kolejce :) Zwłaszcza teraz jak mam co w takie piękne etui wsadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne etui, byłoby ekstra do nowego telefoniku mojego co to go zaraz sobie kupię :-) ustawiam się przeto w kolejeczkę, która pewnie do 25 maja będzie dłuuuga jak makaron :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne candowe prezenty, chętnie ustawiam się w kolejce, jest to moje pierwsze Candy, na jakie się zapisuję jako posiadaczka bloga, może to przyniesie mi szczęście :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już samo etui jest tak śliczne, że od razu zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne etui - idealne na wiosnę i bardzo chętnie staję w kolejce po nie.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuję się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez ustawiam się w kolejce po piękne etui.

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne etui ^^ wielce mi się podoba więc podlinkowany baner został umieszczony na :
    http://siubzdziu.blogspot.com/
    a blog obserwuje jako My preciousssss

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście też dopisuję się do listy, a obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft - z przyjemnością pomarzę sobie o takim pięknym etui.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. No, proszę cię, jak to się stało, że przeoczyłam twoje candy? Ależ oczywiście, ze się zapisuję i nieważne, że mam etui, będę zmieniać, jeżeli mi się poszczęści.:)Jest naprawdę piękne... Gratuluję 2 rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne etui - staję w kolejce, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny, wspaniały hafcik :) ciekawa jestem, jak się go robi, bo jest cudny :)
    oczywiście zgłaszam się z chęcią na candy, dołączam do obserwatorów, a banerek zamieszczam na blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    banner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne etui z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam wielką chęć ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się do zabawy....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy:) Z okazji urodzin życzę Ci wielu wspaniałych inspiracji i pomysłów, którymi nadal będziesz nas zachwycać:) Przygotowałaś nam takie cukieraski, że trudno się im oprzeć:) Podziwiam tym bardziej, że haftować nie potrafię, a szycie też niestety mi nie wychodzi:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chciałabym wziąć udział w losowaniu :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. etui jest cudne :) zgłaszam się do zabawy :)
    baner już wisi na blogu: http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  33. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I am follower
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...