poniedziałek, 15 kwietnia 2013

155. Wędrująca książka - lista

Do przeczytania "Uliczki aniołów" zgłosiło się 11 osób, oto lista:

1. Tami
2. Judysia
3. Poplątany świat
4. Bożenas
5. Katarzyna G
6. AsiaB
7. Pomieszane-poplątane
8. Yolcia
9. Cecylia, rodzina i dom
10. Dusia
11. Anna M

Bardzo proszę wszystkie uczestniczki o skontaktowanie się z osobą, która jest "pod nią" na liście , w celu wymiany danych adresowych. Jeżeli ktoś będzie miał z tym trudności, proszę pisać do mnie na kal32@buziaczek.pl. Na ten adres proszę też o informacje, że książka dotarła i że została wysłana do kolejnej osoby :)
Zdjęcia dołączonego do przesyłki drobiazgu zamieszczamy na blogu dopiero po otrzymaniu informacji, że przesyłka dotarła, tak, aby za każdym razem byłą to niespodzianka. A my, kobiety, lubimy przecież miłe niespodzianki, prawda ? ;)

Książka już dziś została zapakowana i wysłana do Dagmary. Życzę przyjemnej lektury i przypominam o wpisaniu do książki swojego dobrego uczynku :)

3 komentarze:

  1. Pozostało czekać, więc miło mi ,że mogę wziąć udział w zabawie i dziękuję za pomysł i organizację pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, spóźniłam się....jeśli jest możliwość zapisu jako 12 osoba, to bardzo chętnie...jeśli nie- może następnym razem? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...