środa, 17 kwietnia 2013

156. Wiosenne przebudzenie

I do mnie wreszcie dotarło :) Jak za oknem pięknie słońce grzeje, ptaszorki świergolą w koronach drzew to od razu człowiekowi się żyć chce ! Wiosna natchnęła mnie tak wieloma najprzeróżniejszymi pomysłami, że musiałam je sobie spisać i ułożyć od pilnych do tych mniej :) Najbardziej "palącym" tematem jest oczywiście zbliżająca się wielkimi krokami Pierwsza Komunia córki, więc póki co, przygotowania pochłaniają większość naszego czasu. Na robótki pozostaje go niewiele, mam nadzieję, że w czerwcu się to zmieni. Domek lalek poszedł na razie w odstawkę. Udało mi się jednak podgonić troszkę mojego Rubensa, o którym prawie zapomniałam przez tą długaśną zimę. Po czterech dniach pracy przybyło tyle:


Jeszcze ze trzy takie posiedzenia i być może uda się dokończyć tą stronę wzoru. Hmm.. licząc tak stronę na tydzień to jeszcze jakieś... 2 lata! I to siedzenia po kilka godzin dziennie. Ło matko, na co ja się porwałam!!! No cóż, teraz już trochę za późno na zmianę zdania. Przypuszczam, że w obecnym tempie, za jakieś 10 lat dojdę do połowy hihi ;D

Wieczorkami przysiadam do podarków dla dziewczyn, które się zgłosiły do "Podaj dalej", ale z wiadomych powodów nie mogę nic na razie pokazać. Mam też w planach jeszcze parę dodatków do mojej rozdawajki, na którą serdecznie zapraszam, jeśli się jeszcze ktoś nie zapisał :)
Pracy jak widać mi nie brakuje, a do głowy coraz to nowe pomysły wpadają.. Oszaleć można, kiedy ja to wszystko zrobię???

Żeby całkowicie nie dać się zwariować krzyżykom, poszwendałam się trochę po lumpeksach, a tam...


No i jak tu nie przygarnąć, no same powiedzcie?!

Zaczynam się zastanawiać, czy to jeszcze pasja, czy już może uzależnienie? ;)

5 komentarzy:

  1. fajnie ten ruben już wygląda, niby kilkudziesiąta część jego dopiero się wyłania ale już nabiera kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia:) musimy się razem wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze Ty to masz szczęście do tych zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A własnie dziś oglądałam takie same pudełka na allegro, ale tam oczywiście znacznie droższe niż w lumpeksie (tak podejrzewam) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że u nas takich cudów nie ma..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...