niedziela, 26 maja 2013

165. Candy urodzinowe - wyniki

Witam po dość długiej przerwie... Nie, nie zapomniałam o Was, po prostu te wszystkie przygotowania do wielkiego dnia córki pochłaniały cały mój czas, nawet na hafcikowanie go nie starczyło...
Ale nie przedłużając, dziś to, na co wszyscy zainteresowani czekają niecierpliwie ;)
Fotorelacja:


Pierwsza osoba - nowy właściciel etui na telefon:


Osóbka z bloga http://siubzdziu.blogspot.com/

Drugą osobą, do której poleci haftowany komplecik, jest:


Osóbka z bloga http://arabeska-made.blogspot.com/

Gratuluję zwyciężczyniom  i proszę o kontakt na kal32@buziaczek.pl w celu wymiany danych do wysyłki nagród :)

Na dziś to wszystko, bo  jeszcze czeka nas Biały Tydzień, więc zajęć mi nie brakuje...


18 komentarzy:

  1. Wspaniały tort, dziękuję za miłą zabawe i gratuluję zwyciężczyniom :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Tort rzeczywiście wspaniały. Ja Wam życzę wzruszającej uroczystości.
    Dziwię się, ze w ogóle znalazłaś czas na blogowe sprawy, a nawet na odwiedziny u mnie:)
    Trzeba było w poście z Candy umieścić notkę, że termin zostaje przełożony :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zaskoczona,że tym razem szczęście mi sprzyjało :P cudnej uroczystości życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę. życzę dużo radości w tak uroczystych dniach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyń! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj farciarki :) Etui piękne więc zazdroszczę z lekka :) gratuluję zwycięzcom a tobie dziękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Czy mail dotarł? bo ostatnio moja poczta miewa problemy

      Usuń
  12. A to szczęściary! Gratulacje!:)) Tort super.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że to nie ja, ale może innym razem..Gratuluję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dziewczynom :) Piękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn:) torcik wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...