czwartek, 9 maja 2013

161. Majowe kocięta i mała wymianka

Jak w tytule, najpierw kociaki, bo w tym miesiącu jest ich cała gromadka :) Kocia mama jak widać nie próżnuje hihi. Zdjęcie jedno, jedyne, jakie mi wyszło w miarę względnie, bo za oknem rozpętała się burza i ze zdjęć w słońcu nici...




A teraz wymianka. Jakiś czas temu Ania na swoim blogu zaprezentowała piękną, miętową broszkę. No jak ulał pasującą do mojej czarnej marynarki :D Napisałam szybciutko do Ani, coby mi nikt broszki sprzed nosa nie sprzątnął i oto jest!


W zamian przygotowałam karteczkę z okazji trzecich urodzinek wnuczka Ani. Wiedziałam tylko, że lubi on samochody, kolejki i kolor żółty. Po przejrzeniu zbiorów hafcikowych postawiłam na żółte autko z bajki "Auta", mam nadzieję, że Solenizantowi przypadnie do gustu :)



Przypominam o mojej Urodzinowej Rozdawajce, kto jeszcze się nie zapisał, ma czas do 25 maja :)

5 komentarzy:

  1. u mnie są muchy i pająki hehe bo moja kotka jest ewenementem w swojej dziedzinie i ma jedno...ale za to 3 pająki ma hihi. adnie hafcik wygląda z tym tłem :) Broszke widziałam i jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczka kotów są świetne! Super efekt daje ta mulina :) Wymianki gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocurek ! Broszka cudna ! Karteczka na pewno przypadnie do gustu solenizantowi.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, karteczka jest śliczna i będzie się podobać mojemu wnuczkowi. Zapraszam do zaglądania na mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...