sobota, 11 maja 2013

163. Z myślą o Was...

... powstał kolejny komplecik, tym razem kwiatowy. Dlaczego o Was? Ponieważ będzie on drugą nagrodą w moim Urodzinowym Candy :) Jako że to drugie urodziny, pomyślałam, że obdaruję dwie osoby. Kto się jeszcze nie zdążył zapisać, zapraszam o tutaj :)






Poplątany świat - kocie oczy to koraliki, nie mulina :) Niestety, nie umiem zrobić takiego zdjęcia, aby je było ładnie widać. Podejrzewam, że aparat dałby radę, niestety, ja jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o takie sprzęty ;)


8 komentarzy:

  1. Ja już czekam w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już stoję :) cudny ten zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jeszcze mi się udało zapisać. Dla takich cukiereczków warto :D
    Śliczne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka :) Taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace:) Jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...