środa, 15 maja 2013

164. Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Wreszcie udało mi się dostarczyć hafcik do Pana Oprawcy, więc kolejny hafcik na liście "do zrobienia" został odhaczony:



Efektem ubocznym tego całego komunijnego zamieszania jest prawie całkowity brak czasu na robótkowanie, a tym bardziej buszowanie po Waszych blogach. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Staram się być na bieżąco z nowymi wpisami, przepraszam jednak za to, że tak rzadko komentuję. Na szczęście już niedługo będzie po wszystkim...

Wczoraj udało mi się troszkę posiedzieć nad moimi zapomnianymi już Azjatkami, więc szósta Japoneczka już gotowa :)


Bardzo chciałam, żeby wszystkie były uśmiechnięte, jednak w tym wypadku zmiana wyrazu twarzy okazała się niemożliwa. Mam nadzieję, że nie będzie za bardzo "odstawać" od reszty.
Dziękuję za miłe słowa pod adresem kwiatowej zakładki, cieszę się, że Wam się spodobała na tyle, żeby zachęcić kolejne osóbki do udziału w Cukieraskach :)

9 komentarzy:

  1. no proszę, ale cvudnie w ramach hafcik wygląda... ten sam oprawca czy już zmieniony ???
    Azjatka jakaś musi odstawać z szeregu heheh chociaz ciekawa jestem jak by ta z uśmiechem pełną gębą by wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda pamiątka w ramach, a Japoneczka też ładna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny, cudowny, cudowny haft!!!
    musiałaś się bardzo namęczyć żeby go wykonać, gratuluję cierpliwości, efekt - bomba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna pamiątka, kawał dobrej roboty - teraz troszkę odetchniesz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna pamiątka
    ta Japoneczka podoba mi się najmniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna pamiątka komunijna:) Byłabym zachwycona takim prezentem:) Szkoda tylko, że nie da się cofnąć czasu;) Podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiątka wspaniała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pamiątka! Jakoś nie zetknęłam sie z tym wzorem wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna pamiątka..a Japoneczka świetna..aż wstyd się przyznać, ale ja się za nie jeszcze nie zabrałam..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...