niedziela, 9 czerwca 2013

167. TUSAL i Koci SAL czerwcowy

Witam w ten słoneczny dzionek. Od razu przepraszam za długą nieobecność, życie sprawia mi ostatnio niespodzianki ;) Nieplanowany wyjazd do stolicy pokrzyżował moje hafcikowe plany, i tu moje przeprosiny kieruję do osób, które czekają na przesyłki ode mnie - w tym tygodniu na pewno wyślę nagrody z rozdawajki, czekajcie zatem cierpliwie :)

Najpierw zaległe zdjęcie słoiczka - powinno być wczoraj, ale jakoś nie mogę do ładu dojść ostatnio ze wszystkim ;)


Teraz Koci SAL Retro - czerwcowy kociak w towarzystwie pszczółek. Kończony dosłownie przed paroma minutami ;)



A teraz baardzo spóźnione zdjęcie. Królicza rodzinka, którą otrzymałam od Szycie Isabell w zamian za nakrętki zbierane na szczytny cel :) Spójrzcie sami, czy nie są urocze?


Chciałam Wam jeszcze pokazać, jaki wspaniały prezent dostałam od córci z okazji Dnia Matki, niestety mój aparat postanowił zastrajkować :( Moze następnym razem się uda...
Zmykam teraz do nadrabiania zaległości na Waszych blogach :)

6 komentarzy:

  1. Świetny kociak. I połowa za tobą - kiedy to minęło? Piękne królisie dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent cudny, a kocurek uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusal jest, Kizior jest no i te mini krtóliczki, są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicio boski, kolejny do kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rośnie nam kocie stadko :))
    Króliczki cudne :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koteczek i kroliczki piekne!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...