wtorek, 18 czerwca 2013

168. Odświeżanie.. a może recykling?

Witam Was moi kochani :) Dziś pogoda nas nie rozpieszcza - pochmurno od samego rana, a w radiu straszą burzami. Chociaż właśnie się nieco przejaśniło, może nie będzie tak źle ;)

Odnośnie tytułu - chcę Wam dziś pokazać, jak udało mi się "odnowić" dżinsy, by zyskały nieco oryginalności. A dlaczego recykling? Ponieważ większość koralików pochodzi z nienadającej się już do użytku koszulki ;) Jak widać na pierwszym zdjęciu, koraliki i cekiny już wcześniej zdobiły owe spodnie, jednak po wielokrotnym praniu straciły swój blask, a nawet kolor. Postanowiłam więc użyć tych, które już były sprawdzone w praniu i mam pewność, że się nie spiorą :) Efekty oceńcie same :)





Ach, i jeszcze fotka mojego prezentu od Milki :


Samodzielnie wykonała takie oto mydełko w moim ulubionym kolorze :) Jest tak piękne, że aż szkoda mi je otworzyć, a co dopiero używać! Na razie poleży więc na półeczce, ozdabiając łazienkę :)

W jednym z gdańskich Empików zostały przecenione o połowę wszystkie obcojęzyczne gazetki robótkowe, oczywiście nie mogłam nie ulec pokusie, zaopatrzyłam się w dwie, tym razem "niekrzyżykowe" :)



Na dziś już dość zdjęć cobyście mi tu nie pousypiali ;)
W ubiegłym tygodniu wysłałam paczuszki do zwyciężczyń mojej rozdawajki, niestety nie mam jeszcze informacji o tym, że dotarły do adresatek, więc z publikacją zawartości zaczekam do następnego postu :)

7 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba! Chyba nie omieszkam ozdobić tak swoich dżinsów.:) Mam nadzieję, że ten dobry obyczaj przejdzie też i na nasz Empik.
    Piękne mydełko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie na temat - wydaje mi się, że już problem ze sklepem nie powinien się pojawiać. Zapraszam do obejrzenia www.sklep.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. recykling uważam za udany. A co do mydełka, mam już takie 3 od moich synków i też jest mi ich żal otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu masz nowe spodnie :)) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super to wymyslilas. Świetny efekt świetnego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie jak nowe...gazetki świetny zakup...a mydelka naprawdę szkoda rozpakowywać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! Nie wiem jak to się stało ale kilka Twoich postów mi umknęło :(

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...