niedziela, 30 czerwca 2013

171. Postępy

Zgodnie z przewidywaniami, wczoraj wieczorem udało mi się skończyć stron nr 4 i zacząć następną. Oto zdjęcie "na gorąco"  ;)


Tak wygląda całość. A ponieważ pojawiło się pytanie o tył haftu, dziś pokazuję również "plecki" :


Przyznaję się bez bicia, że niewiele uwagi poświęcam tyłowi robótki, najważniejsze dla mnie jest tylko to, żeby się nie plątało i żeby nie było dyndających końcówek nitki, resztę mam , delikatnie mówiąc, w nosie. Ale wiem, że wiele z Was dba o wygląd plecków i właśnie dla takich osób jest to zdjęcie. Jak widać, przy stosowaniu metody parkowania nici z pewnością nie jest on idealny, ale myślę, że nie jest tak do końca tragicznie.
Na dzisiaj to tyle, następny post będzie pewnie również o Rubensie, bo wciągnęło mnie totalnie ;)

10 komentarzy:

  1. Ej, plecki są śliczne! Myślałam, że będzie bardzo dużo nitek przeciągniętych na jakąś wielką odległość. Ale widzę, że jest ok. No i teraz przez Ciebie zacznę trenować parkowanie, bo pozazdrościłam. Pisałaś, że idzie szybciej. Chcę szybciej :)
    Dziękuję za notkę i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tył wygląda bardzo dobrze! Nie ma czego tu się czepiać.
    Przyznam, że byłam ciekawa tyłu przy "parkowaniu". Ale jak widzę można pięknie zakańczać niteczki.
    Uff... tyle zachwytów spłynęło na tył, a to przód będzie widać ;-)
    Piękny obraz się zapowiada i przód równie ładnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Już nie na pierwszym blogu jak są zdjęcia prac w trakcie wyszywania widzę to tzw parkowanie. Będę musiała to kiedyś wypróbować skoro mówicie, że jest szybciej:-)
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie i z przodu i z tyłu. Zapraszam z tym postem na nasz nowy maxi blog :) Zaproszenie już wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  5. nadłubałaś się,a efekt będzie pewnie piorunujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super z każdej strony! Tempo zawrotne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz plecki:) cieszę się, że są odważne dziewczyny i je pokazują ;)
    a przód haftu rewelacyjny! lecisz jak burza, też bym tak chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę...super....metoda jest świetna i już nieźle się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, ale mam zaległości..tzn.nie mam, bo wpisy widziałam, ale z komentarzami jestem do tyłu:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...