wtorek, 2 lipca 2013

172. Parkowanie nitek

Ponieważ sporo osób prosiło o pokazanie, na czym ta metoda polega, wstawiam dziś link do filmików, z których się uczyłam. Co prawda w sieci znajdziecie mnóstwo podobnych tutoriali, rysunkowych i filmowych, dla mnie osobiście te okazały się najbardziej zrozumiałe :)



Co prawda autorka filmów haftuje od dołu do góry, ja zaczęłam Rubensa od góry, jednak "mechanizm" działania jest podobny ;) Podoba mi się również metoda "kotwiczenia" początku nici, choć osobiście jeszcze nie próbowałam, bo mam zbyt miękką kanwę, jednak przy najbliższej okazji na pewno skorzystam ;)

Przy okazji zapraszam zainteresowanych haftami wielkoformatowymi na nowopowstały blog miłośniczek  "gigantów"  http://xxxduzyformat.blogspot.com/ , który mam zaszczyt współtworzyć :)

2 komentarze:

  1. próbowałam tego kotwicznia ale na kanwie 20 za dużo roboty przy tym, ale sposób dobry aby co chwila nie odwracać pracy aby zakończyć bądź zacząć nitkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się dorwę do kompa to sobie obejrzę filmik bo ja z tych co od dołu robią. Cieszę się że razem z Rubensem bedziesz na naszym WIELKIM blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...