środa, 24 lipca 2013

177. Nadrabianie zaległości

Znowu długa przerwa... Tęskniłam za Wami :) Ale same wiecie, jak to jest latem - jak pogoda dopisuje to dzieci w domu nie usiedzą, a co za tym idzie - ja też chcąc nie chcąc wybywam z domku.
Wreszcie znalazłam chwilkę czasu, by Wam pokazać, co dostały dziewczyny w zabawie "Podaj dalej".
Pierwsza przesyłka poleciała do Anji , a zawierała taki pszczółkowy komplecik:


Do tego odrobina przydasi, całość paczuszki możecie zobaczyć o tutaj .

Drugą osóbką, która się zgłosiła, była Kasia .Ona również otrzymała komplecik, tym razem motylkowy:


Do tego również odrobina przydasi oraz mala niespodzianka. Pamiętacie, jak pisałam o tym, że zamierzam wykombinować sobie kartę kolorów Anchora? To właśnie od Kasi dostałam mnóstwo próbek nici tejże firmy, postanowiłam więc zaskoczyć ją niewielkim drobiazgiem w zamian. Długo myślałam, co by tu zrobić, w końcu padło na coś, czego jeszcze nie próbowałam. Wybaczcie więc niedoskonałości, ale była to moja pierwsza próba ;)


Kurczę, dopiero teraz jak patrzę na te zdjęcia , to widzę same błędy.. :( 



Igiełka-MB , Rodzinnie... - nie posiadam żadnej igły z turbodopalaczem ani przyrządu wydłużającego dobę ;) To wszystko zasługa parkowania :)

9 komentarzy:

  1. No widzisz- kobietki inaczej patrzą- trafiłas w dziesiątkę!!! Buźka!
    PS ten drugi blog to Twój? Haftujesz takie cuda??????????????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny pewnie zadowolone z prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowałaś śliczne prezenciki. Obdarowane na pewno są zachwycone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ale to bardzo zadowolona ;) a pudełeczko pierwsza klasa i ja nie widzę żadnych błędów :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś - dziewczyny z pewnością są zadowolone.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenciki! U mnie jakoś nie ma chętnych na zabawę "podaj dalej":-/ A szkoda.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...