sobota, 27 lipca 2013

178. Coś nowego na próbę

Witam Was wszystkich serdecznie, dziękuję za przemiłe komentarze odnośnie prezentów dla blogowiczek :) Same obdarowane są bardzo zadowolone, a to cieszy mnie najbardziej :)

Dziś moje pierwsze wypocinki z innego rodzaju haftu. Kusiło mnie już od dawna, żeby spróbować takich pajęczynkowych różyczek, jakie Wy umieszczacie na biżuterii. Sięgnęłam więc po moją "encyklopedię" hafciarską i oto wyniki:



Kwiatuszki haftowałam pojedynczą niteczką znalezionych w szufladzie resztek Ariadny. Córci najbardziej wpadły w oko stokrotki, natomiast małżonek uznał, że to, co w moim zamierzeniu miało być gałązką bzu, wygląda jak winogrona ;)
Z minihafcików powstały guziczki :


Niestety hafcik z bzem zbyt krótko obcięłam wokół i na guziczek okazał się za mały.. No cóż, uczymy się na błędach :)
Kolejnym ściegiem, jaki postanowiłam wypróbować, były owijki ( bullions ). Oto moje pierwsze owijkowe róże:


Wiem, za mocno ściągałam nitkę, materiał mi się troszkę pomarszczył, ale te róże to takie rozpoznanie  "o co w ogóle chodzi" ;) , w dodatku robione również Ariadną, ponieważ nie posiadam perłówki.



Na razie to wszystkie moje hafciarskie eksperymenty, bo większość czasu nadal pochłania Rubens. O postępach możecie poczytać o tutaj  :)


Na koniec jeszcze nowy hafcik Emilki, który samodzielnie oprawiła w swoją ulubioną ramkę i z którego jest niesamowicie dumna :)


7 komentarzy:

  1. Próby bardzo udane! Guziczki ślicznie wyglądają ozdobione takimi hafcikami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna miałam ochotę na takie owijkowe róże, ale jakoś wydaje mi się, że do najłatwiejszych nie należą. Twoje wyszły cudownie - najbardziej podoba mi się ta żółto-pomarańczowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne guziczki najbardziej podoba mi się stokrotka :)
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  4. Guziczki są fantastyczne a Emilka jak tak dalej pójdzie niedługo będzie lepsza od mistrza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne guziczki! Teraz trzeba znaleźć dla nich zastosowanie:-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwsza próbę wyszło wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie maleństwa, a misio przecudny:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...