sobota, 3 sierpnia 2013

179. Znowu próbuję czegoś nowego :)

Zanim przejdę do właściwego tematu, muszę Was przeprosić. Ostatnio mam problem z oprogramowaniem kompa i bardzo rzadko udaje mi się w ogóle zalogować na bloga, nie mówiąc już o dodawaniu komentarzy u Was. Wiedzcie, że staram się regularnie do Was zaglądać, jednak nie mogę nic napisać, bo moja przeglądarka oszalała, i za każdym razem wymaga ode mnie logowania się od nowa! Poza tym co chwilę wyskakuje mi komunikat o jakimś błędzie, który naprawiam, a po wyłączeniu przeglądarki znowu dzieje się to samo i tak w kółko... Wybaczcie mi więc, proszę, że ostatnio tak mnie tu mało, ale spec od kompa wyjechał i na razie muszę walczyć z nim sama :(...

A teraz tak na szybko, bez zbędnego pisania, moje ostatnie "wynalazki" - zachciało mi się dekupażu i szycia...
Dekupaż na puszce po herbatce Miśka ( tyle ich już mam, że szkoda mi było wyrzucać, postanowiłam spróbować z tymi serwetkami ;) ) - przyznaję, że poszłam na łatwiznę i obyło się bez wycinania itp. Po prostu przykleiłam całą serwetkę hihi :)





A później zachciało mi się torebki... Oto efekt:




Jak widać, jeden z guziczków już znalazł swoje przeznaczenie ;)

9 komentarzy:

  1. Puszka ślicznie ozdobiona! Też tak robiłam nie tak dawno temu :))
    Torebeczka bardzo poręczna, zmieszczą się najważniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prace!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna baba z Ciebie we wszystkich kierunkach jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. decoupage pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dekoracyjny pojemniczek, a torebki zazdroszczę, bo tak nie potrafię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka świetnie Ci wyszła, o torebce nie wspominając, bo mnie z szyciem zupełnie nie po drodze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I puszka, i torebka pierwsza klasa - torebka pięknie przyozdobiona.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala wyższa szkoła jazdy u Ciebie Kasiu z tym szyciem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super..ja też mam mnóstwo tych puszek:)Świetny pomysł poddałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...