piątek, 23 sierpnia 2013

183. Dziś z innej beczki...

... mianowicie pytanie do blogowiczek-ogrodniczek, bo ja to zielona jestem, jeśli chodzi o rośliny ogrodowe ( jedyne kwiaty, jakie do tej pory siałam, to maciejka w skrzynce za oknem hihi) .
Podczas pielenia natrafiłam na takie oto liście i mam problem - wyciąć, czy zostawić?


Liście te są bardzo duże, nie wyglądają raczej na chwasty, ale wolę się zapytać, a nuż ktoś rozpozna, cóż to za cudo ;)



W sferze robótkowej totalny zastój, na razie korzystamy z pogody (która podobno niedługo ma się popsuć) i przebywamy prawie całe dnie na działce, więc fotek żadnych na razie nie będzie. No chyba, że chciałybyście podziwiać zachwaszczony ogród, bo tych zdjęć mam pełno...

10 komentarzy:

  1. Nie jestem biegłą ogrodniczką, na pierwszy rzut oka powiedziałabym, że to listki fiołka, jednak mogę się mylić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się ( na tyle na ile można poznać ze zdjęcia) że to liście ozdobne bergeni, potem zrobi się z nich średniej wielkości roślinka o trochę dziwnych kwiatkach w zależności od odmiany

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Saxifragaceae_Bergenia_purpurascens_0.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej tak podejrzewam xD bardziej się znam na warzywach, bo lubię je bardziej od kwiatków ^.^ chyba że to kwiaty kabaczka nadziewane mięsem xD

      Usuń
    2. Rzeczywiście, to ta roślina :) Bardzo dziękuję, teraz wiem, gdzie ją przesadzić w bardziej odpowiednie miejsce :)

      Usuń
  3. I can't tell you what they are but hopefully someone will know.
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością jest to jakiś kwiatek a nie chwast. Także Kasiu zostaw i obserwuj. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaw :)) może to coś fajnego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na roślinach, ale to na chwast nie wygląda. Może warto zostawić. Ciekawe co z tego wyrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihih zagadka rozwikłana czekamy na dalsze przemiany owej roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne co, ważne, że fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...