czwartek, 5 września 2013

185. TUSAL wrześniowy

Dziękuję Wam za życzenia, zdrówko się poprawia, chociaż przy trójce dzieci leżeć nijak nie da rady, do szkoły trzeba latać :)

Dziś prezentacja słoiczka - aż musiałam sprawdzić na blogu Cyberjulki, bo myślałam, że się pomyliłam... Oto i on:






Od jakiegoś czasu pilnuje go jedna z wróżek Pixie, stworzona przez Emilkę. Tak, to jest ona, miała na początku piękne, bujne niebieskie włosy, jednak ich kolor chyba się nie podobał Miśkowi, bo w krótkim czasie ją "oskalpował"...

Jutro pokażę Wam efekty wymianki, ale nie mojej ;)

6 komentarzy:

  1. O, widać, że się duużo wyszywało...;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pixie świetna nawet bez włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jak to dobrze, że odzyskujesz siły. To prawda, przy dzieciach nie jest to łatwe, ale trzymam kciuki.
    Po stanie słoiczka widać, że nie próżnowałaś. Prawie cały zapełniony.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zapełnieniu słoiczka widać, że nie próżnujesz :))
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj pełniutko u Ciebie już:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...