piątek, 6 września 2013

186. Wymianka

Zgodnie z obietnicą , dziś post wymiankowy. Jednak nie ja w niej uczestniczyłam, a moja córcia Emilka :) Ani z bloga Małymi kroczkami tak spodobała się lalka Luśka, że poprosiła o zrobienie takiej dla siebie. W ten oto sposób z Krainy Nieuszytych przybyła do nas siostra Luśki, Zuzia :



I obie jeszcze razem:



Zuzia powędrowała do nowego domku, gdzie zamieszkała na lodówce, zaś Mili przybył kolejny kucyk do kolekcji, uszyty przez Anię :


Obie strony zadowolone, więc pewnie jeszcze niejedna wymianka przed nimi ;)


6 komentarzy:

  1. gratuluję udanej wymianki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo milusia wymianka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już podziwiałam i lalę, i konika. Zdolną masz córkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ba!!!! Zuzia jest boska !!! To zapewne nie ostatnia wymianka w naszym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę :) Kolejne pokolenie wymiankowe rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...