sobota, 28 września 2013

189. Prezentowo :)

Najpierw chcę podziękować wszystkim osóbkom, które zostawiły pod postem z pracami Milki tak przemiłe komentarze - córcia jest wniebowzięta ;) Co do modeliny - ja jej nawet masę Fimo mogę kupić, jednak Mila ma to do siebie, że bardzo szybko traci zainteresowanie i nie jestem pewna, jak długo jej plastelinowy zapał potrwa. Jeśli okaże się , że jest to jednak coś trwalszego, na pewno przejdziemy na trwalszy materiał :)

A teraz przechodzę do tematu posta. Tak się złożyło, że w tym tygodniu obchodziłam swoje Naste urodziny ;) i co rusz pojawiała się w moim domku jakaś niespodzianka. Zacznę od tej, która przywędrowała do mnie pocztą. Agnieszka co prawda nic nie wiedziała o moich urodzinach, ale swoją szczęśliwą ręką wylosowała właśnie mnie w swojej małej rozdawajce, a nagroda "wpasowała się" w termin ;)



Tu jeszcze wszystko zapakowane. Po wyjęciu z torebki słodycze zniknęły w rekordowym tempie, wchłonięte przez moje potomstwo... Za to pozostał mi prześliczny misio i cudne, mięciutkie serduszko :) Agnieszko, dziękuję :)


Ania przygotowała dla mnie czadowe mitenki, zresztą same zobaczcie :



Czy  nie są rewelacyjne? Hihi teraz mogę powiedzieć, że na 100% nikt inny takich samych nie ma :)
Ania wyszydełkowała też dla Milki kilka małych serweteczek do domku lalek, żeby miały bardziej kolorowo:


Aniu, dziękuję :*

A to podarki od mojej młodszej siostry, Mary - etui na telefon z serialowym Doktorem Who i podpisem, żeby każdy miał pewność, że należy do mnie ;)



i rysunek tuszem - wizerunek mojego ulubionego zespołu w formacie A3- już wisi na ścianie:


Mary - Tobie również bardzo, bardzo dziękuję :)

No to koniec chwalenia się. Miłego tygodnia Wam życzę, może będzie równie obfity w niespodziewajki, co mój :)

8 komentarzy:

  1. Mnóstwo serdeczności i najlepszych życzeń z okazji urodzin! Gratuluję prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego!!! A prezenty świetne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat Kasiu :) Prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że urodziny obchodzimy tylko raz w roku :) Mnóstwo wspaniałości otrzymałaś :) Etui na telefon jest rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc z okazji urodzin dużo zdrówka, szczęścia i cierpliwości i obyś zawsze tworzyła takie wspaniałości jak do tej pory a nawet jeszcze lepsze :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze,a prezenciki są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten misiaczek:) a mitenki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...