sobota, 5 października 2013

190. TUSAL październikowy

Hmm, czy aby znowu nie pomyliłam dat? Nie, sprawdziłam na blogu Cyberjulki. Przy okazji dotarło do mnie, że daty, w których publikuje się zdjęcia, są datami NOWIU. Nie wiem, dlaczego ubzdurało mi się, że to pełnia księżyca i przy każdej okazji to tak określałam...
No, ale przejdźmy do bohatera dzisiejszego postu:






Jak widać, mimo, że na blogu mnie mało ostatnimi czasy, niteczek stale przybywa. Jakoś tak się ostatnio składa, że odrobinę wolnego czasu mam dopiero w weekend, i to nie cały :(  Zatem jutro postaram się Wam pokazać, nad czym ostatnio siedziałam, a dziś dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe - jesteście kochane :)

5 komentarzy:

  1. Widać, że systematycznie dokarmiasz słoiczek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ozdobiłaś słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten bratek na wierzchu. Czekam na obiecany pokaz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam jak juz masz pełno w tym słoiczku, coś mi się wydaję że na przyszłoroczną zabawę trzeba sprawić sobie większy słój :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...