sobota, 16 listopada 2013

197. Ostatnia Japoneczka

Tak, tak, ostatnia :D
Oto i ona:


Kolorki nieco zmienione, bo zdjęcie pstrykane przy sztucznym świetle, mam nadzieję, że przy całości wyjdą oryginalne :)
Całość ujrzycie niebawem, na razie jeszcze małe poprawki muszę nanieść no a potem wyprać i wyprasować kanwę, żeby się odpowiednio prezentowały przed obiektywem :)


Dziękuję za przemiłe komentarze odnośnie naszych filcowych potworków, w sekrecie zdradzę Wam, że tak mi się spodobały, że powstają kolejne ;) A co do kociaka - Wasze słowa rozbawiły mnie do tego stopnia, że siedziałam jak głupia i chichotałam do monitora :D
Zmykam teraz odwiedzić przynajmniej część z Was, bo niby sobota wolna, ale same wiecie, jak jest - w domu zawsze jest coś do roboty...

11 komentarzy:

  1. Tyle krzyżyków, ale efekt super, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna :) Z niecierpliwością czekam na pokaz całościowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo...sporo krzyżyków ,to szybko prasuj i nam pokazuj bo efekt będzie pewnie ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne Japoneczki, a co z nich będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt uzyskałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna Japoneczka z zadziornym uśmieszkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...