sobota, 23 listopada 2013

198. Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę "Podaj dalej", tym razem u Luny. Otrzymałam od niej pięknie pachnącą... biżuterię :)
Tak, tak, PACHNĄCĄ !!! Bo Luna nie dość, że wyczarowała ze wstążeczki piękne róże, to jeszcze nadała im piękny, różany zapach :)
Zdjęcia zapożyczyłam z bloga Luny, bo pogoda u mnie okropna, nie da się zdjęć zrobić :/ Mam nadzieję, że autorka się nie obrazi :)


Zgodnie z zasadami, ogłaszam kontynuację zabawy:
Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą pod tym postem chęć otrzymania ode mnie podarunku, w ciągu roku będą mogły spodziewać się listonosza z paczuszką :) A po otrzymaniu niespodzianki ogłoszą taką zabawę na swoich blogach i obdarują kolejne dwie osóbki.
Czekam zatem na zgłoszenia, od razu proszę o adresy do przesyłki na kal32@buziaczek.pl, żebym jak najszybciej mogła wywiązać się z obietnicy :)
A jutro pokażę Wam już wyprane i wypicowane Japoneczki ;)

4 komentarze:

  1. to ja bardzo chętnie :))
    piękne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżu
    Mogłam macnąć i niuchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm..To może ja dopiszę się do listy:)Adresik chyba masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne różyczki Luny. Muszę wreszcie spróbować haftu wstążeczkowego :)
    Ps. :Do zabawy się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...