sobota, 30 listopada 2013

200. Ktoś chętny na cukieraski..?

Wypadałoby coś wrzucić na bloga, tyle, że po prawdzie nie mam Wam co pokazywać... Żadnego UFOka nie udało mi się dokończyć, mimo, że plan tygodniowy do tej pory był skuteczny. Wszystko przez te święta - musiałam zostawić wszystkie robótki "planowe" i zająć się tymi świątecznymi. Pojawiły się zamówienia na dość oryginalne bombki choinkowe, którymi pilnie muszę się zająć, a że brak mi części materiałów, czekam na zamówione paczuszki i w międzyczasie powstają malutkie hafciki do tychże bombek. Całość będę mogła pokazać pewnie dopiero w okolicy świąt, ale dziś mam dla Was niespodziankową rozdawajkę z okazji 200-go posta :)

Cukieraskami są dwa zestawy przydasiowe:

Zestaw nr 1 - "papierowy" - naklejki i papiery z motywami azjatyckimi:


Zestaw nr 2 - "koralikowy" - najprzeróżniejsze koraliki :

Chętni na paczuszki proszeni są o:
1. Zgłoszenie chęci udziału w zabawie w postaci komentarza pod tym postem, z zaznaczeniem, który zestaw woleliby otrzymać
2. Zamieszczenie podlinkowanego banerka na swoim blogu
3. Cierpliwe czekanie do 15 grudnia na ogłoszenie wyników :)

19 komentarzy:

  1. oczywiscie, ze chetna jestem :)
    jak dla mnie to zestaw nr 2 , jezeli mnie wylosujesz oczywiscie ;p
    pozdrawiam i gratulcje !juz 200 post!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 200 posta :))
    Chętna jestem - gdyby los mi sprzyjał to 2 zestaw poproszę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję z okazji 200nego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości :) i ilości pomysłów- w końcu 200 postów to 200 pomysłów

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    wybieram zestaw 2

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze wydawalo mi sie, ze sie zapisalam! Nawet banerek od wczoraj jest na blogu, a mojego komentarza nie ma... Z wielka ochota pisze sie na 1 :D Gratuluje okraglego posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te cukieraski, ale wstyd mi się ustawić, bo tak mało ostatnio mam czasu na zaglądanie do Was.Pozdrawiam mile i dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rozdawajka, dopisuję się do listy chętnych.
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam.
    Pozdrawiam")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już, to proszę zestaw nr 1 - papierkowy.

      Usuń
  8. A jak to się stało, że ja przegapiłam tę rozdawajkę?! Szybko się zapisuję, jeszcze zdążę, hura.:)) Zestaw pierwszy bardzo mnie zainteresował.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również ustawiam się w kolejce:)Najchętniej przygarnęłabym oba zestawy..:P No ale zasady to zasady,..wybieram 1:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią zapisuję się do zabawy :) I poproszę o zestaw 2 :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Przez przypadek trafiłam na Twój blog i mogę popodziwiać piękne rzeczy które tworzysz ;) Bardzo chętnie zapisuję się na zestaw nr2

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też staję w kolejce :) A jeśli wygram to niech nagroda będzie niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też chętnie przystanę w kolejce:) po zestaw nr.1:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 200 postów, życzę wielu kolejnych i przemiłych gości komentujących, to co pokażesz.

    Z przyjemnością pomarzę o Twoim zestawie nr 1.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu postów.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    wybieram zestaw 1
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, wybieram zestaw nr 2.
    Banerek tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 200 postów i życzę aby było ich z milion razy więcej :D
    Chętnie też wezmę udział w zabawie.
    Banerek u mnie na blogu: http://zabawna-sztuka.blogspot.com
    A wybieram zestaw 2 ;)

    Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...