wtorek, 3 grudnia 2013

201. Tusal po raz ostatni

Tym oto postem kończy się kolejny rok naszej słoiczkowej zabawy. Mój słój wygląda dziś tak:



Jak widać wypełniony po brzegi. Niestety Cyber Julka nie będzie kontynuowała zabawy w przyszłym roku, ja jednak postanowiłam swój słoik nadal wykorzystywać. Wbrew swej bezużytecznej nazwie, okazał się być bardzo dobrym pomocnikiem w utrzymaniu ładu i porządku w moim hafciarskim kąciku :) Jeśli macie ochotę obejrzeć pozostałe słoiczki, biorące udział w tegorocznej zabawie, zapraszam TUTAJ, można również zagłosować na, Waszym zdaniem, najpiękniejsze :) Zajrzyjcie, naprawdę warto, bo słoiczki są przepiękne :)

Nadal czekam na drugą chętną osóbkę do zabawy "podaj dalej". Jeśli nikt się nie zgłosi przed świętami, wyślę prezent tylko do jednej osoby. A jeśli jednak ktoś się zdecyduje, proszę o komentarz pod tym postem .

Zapisy na cukieraski nadal trwają, tak sobie myślę, że dla zachęty dołożę do zestawów jeszcze kilka niespodziankowych drobiazgów z okazji Mikołajek ;) Chętnych zapraszam o tutaj .
To wszystko na dziś, bo zalatana ostatnio jestem, czasu na xxx brakuje...

7 komentarzy:

  1. pieknie wypchany po brzegi!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek wypchany po brzegi. Widać, że rok należał do bardzo pracowitych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No..koniec słoiczków na ten rok:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...