poniedziałek, 9 grudnia 2013

202. Kociaki po raz ostatni

Wszystko w tym miesiącu "po raz ostatni"... Smutno mi się robi, jak pomyślę, że ten rok tak szybko zleciał. Kolejny zapewne minie jeszcze szybciej, bo planów mnóstwo do zrealizowania.
Koci kalendarz haftowało się bardzo przyjemnie, mimo, że nie zawsze na czas się wyrobiłam :)
Najpierw rzut okiem na kocię grudniowe:

Jak widać, dodałam nieco śniegu, bo moje dzieci zgodnie stwierdziły, że na oryginalnym wzorze jest go stanowczo za mało ;)

A tak prezentuje się cały rok:


Dziękuję Meri za organizację zabawy :)


11 komentarzy:

  1. Piękny grudzień.:) Ja jestem ciekawa, jak wykorzystasz całość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się prezentuje całość :) Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kalendarz. Wygląda na prawdę rozkosznie. Każdy kot wyjątkowo słodki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe masz stadko - ciekawa jestem jak je wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:)Całość prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kalendarz - gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz w całości jest zachwycający! Kolory tła są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...