środa, 11 grudnia 2013

203. Bombki

Dziękuję za Wasze wizyty i miłe komentarze odnośnie kociej ferajny. Mnie prawdę mówiąc też się bardzo podobają, zwłaszcza kolory użyte do tła :) Na zdjęciu - wiadomo, nieco przekłamane, w rzeczywistości są bardziej pastelowe, zresztą, kto haftował tło, ten wie :)

Dziś będzie rzecz o bombkach, teoretycznie świątecznych i na choinkę, ale... No właśnie, w praktyce to w sumie nie wiem, gdzie zawisną, podejrzewam, że będą eksponowane przez dłuższy okres czasu niż tylko Boże Narodzenie. Dlaczego tak myślę? Bo motywy, jakie na nich umieściłam, ze świętami niewiele mają wspólnego. Pierwsza powstała na zamówienie, dla miłośniczki serialu "Doctor Who" :


Do tego, również na życzenie, breloczek do kluczy:


A że przy szukaniu wzorów w sieci trafiłam na więcej postaci z serialu, za jednym zamachem stworzyłam kolejne bombki:



I właściwie to wszystko w temacie, bo resztę wolnego czasu (jak już takowy się znajdzie) poświęcam na haftowanie UFOków. A w kolejce już następne hafciki czekają... Chyba muszę sobie jakiś grafik ułożyć na Nowy Rok ;)

Kto jeszcze ma ochotę na rozdawajkę, zapraszam  o TUTAJ , na razie tylko kilka osóbek się zgłosiło, więc spore szanse na wygraną ;)

12 komentarzy:

  1. super bombki :) teraz trzeba je dobrze wyeksponować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne bombki :) Fanka serialu musi być w niebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzory rzeczywiście nietypowe jak na te święta :)) Pięknie je dopracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne bombki, ja podobne zrobiłam, ale bez haftów.
    Tylko nie mam czasu pokazać....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki - fanka serialu z pewnością będzie zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! Oglądałam "Dr Who", więc kojarzę motywy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, elegancko się prezentują! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...