czwartek, 19 grudnia 2013

205. Przedświątecznie

Zdaję sobie sprawę, że w ferworze "świątecznej gorączki" niewiele osób będzie miało czas i ochotę zaglądać na blogi, więc dziś ostatni raz w tym roku zawracam Wam głowę :)
Przede wszystkim chciałam poinformować osóbki, które czekają na przesyłki ode mnie, że paczuszki zostały nadane :)
Po drugie, do wielu z Was poleciały kartki świąteczne, w tym roku wykonywane - uwaga! - przez moja córkę, mam nadzieję, że niewielkie niedociągnięcia zostaną jej wybaczone, w końcu były to jej pierwsze takie kartki :) Zdjęć niestety nie mam, jedynie robione telefonem, a te wyszły tak okropne, że wolę ich nie pokazywać :(
A po trzecie, skorzystam z tego, że tu zajrzeliście i wraz z dziećmi chciałabym Wam złożyć życzenia:

W ten magiczny, świąteczny czas
Niech będzie radosny każdy z Was...
Kolorowej choinki, kolęd śpiewania,
Miodowego makowca, przy wigilijnym stole biesiadowania.
Bogatego Mikołaja, złotej gwiazdki z nieba,
Śnieżnego opłatka, a w Nowym Roku
wszystkiego czego Wam trzeba!






 

14 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i Twojej Rodzinki - życzy Danuta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten czas leci, faktycznie przecież lada dzień święta :)). Życzę Wam zdrowych i wesołych świąt przy rodzinnym stole, a dzieciom dodatkowo górę prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i wesołych świąt dla Ciebie i Twoich urwisów, a w Nowym Roku pomyślnego rozwiązania starych problemów i ani jednego nowego :) Ja kartkę dostałam - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie również radosnych i spokojnych świąt, dużo zdrowia i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę Wesołych,spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Tobie i Twoim bliskim wspaniałych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła rodzinnej atmosfery, a Nowy Rok niósł ze sobą szczęście i pomyślność - życzy Promyk :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, zdrowych i spokojnych świąt oraz wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana..paczuszka piękna..a karteczka...myślałam, że to Ty..żadnych niedociągnięć:) Piękna jest:) Dla Ciebie też wszystkiego, co najlepsze w te Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu Dziękuję za kartkę :)) jeszcze raz Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za karteczkę :)
    Spotkań w gronie rodzinnym,
    waśni odsuniętych na bok,
    wypełnionej lodówki,
    pełnego konta,
    przyjaznych twarzy,
    dużo radości,
    odrobiny szaleństwa,
    serdecznych objęć,
    pocałunków,
    szczęśliwych wspomnień.

    Z całego serca życzę Ci,
    aby te święta były
    odrobiną ciepła w środku zimy
    i światełkiem w mroku.

    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, życzę Ci wspaniałych świąt! Nowy Rok niech przyniesie szczęście, zdrowie i siły do realizacji marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Samych wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...