poniedziałek, 6 stycznia 2014

207. Zamiast podsumowania...

... będą zaległości ;)
Przede wszystkim bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia - i te w komentarzach, i te na Waszych blogach. Starałam się być na bieżąco, jednak nie udało mi się do Was wszystkich zajrzeć, mam nadzieje nadrobić to jak najszybciej :)
Powodem mojej nieobecności była nie przerwa świąteczna, a ... awaria instalacji elektrycznej w mieszkaniu. Musiałam wymienić całą instalację w pokoju korzystając z obecności Małżyka, więc zamiast choinki w tym roku mieliśmy zwisające kable, zamiast kolęd wiercenie i wykuwanie dziur w ścianach. Jak to mówią, nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Wykorzystałam Małża na maksa i namówiłam na mały remont i przemeblowanie, co zaowocowało całkowitą zmianą mojego hafciarskiego kącika i większą powierzchnią użytkową pokoju (tzn. niezastawioną meblami ).
W międzyczasie odbywaliśmy również obowiązkowe świąteczne odwiedziny krewnych i znajomych Królika, więc niewiele czasu zostawało mi na haftowanie, nie wspominając już o odpalaniu komputera. Właściwie to zdążyłam tylko przygotować nowe wdzianko na mój tusalowy słoiczek i podłubać odrobinkę w mojej UFOkowej metryczce dla córci. Słoik mogę pokazać dopiero pod koniec miesiąca, więc dziś tylko zdjęcia upominków, jakie przygotowałam dla uczestniczek zabawy "Podaj dalej" - Wiktorii i Asi. Dziewczyny otrzymały paczuszki jeszcze przed świętami, więc na pewno większość z Was już je widziała :)
Pierwszy zestaw - dla Wiktorii :


Pudełeczko z kocim hafcikiem, w którym zmieściła się zawieszka serduszko i ozdóbki choinkowe:



Zestaw dla Asi :


Tym razem sowi hafcik plus oczywiście zawieszki:


Do obu pudełeczek zmieściła się jeszcze garstka przydasi, które dziewczyny zaprezentowały na swoich blogach. Upominki podobno bardzo się podobały, a to dla mnie najważniejsze. Dziękuję Wam za zabawę :)
Zmykam teraz pobuszować nieco u Was ;) Do sklikania !

12 komentarzy:

  1. piękne upominki :) nic dziwnego, że się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pudełeczka z zawartością są śliczne, ale kotek podbił moje serce.:)) Słoiczek możesz pokazać wcześniej, dlaczego nie?:) Ja nie mam cierpliwości czekać do 30 stycznia, jak już mam przybrany słój.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś piękne upominki!
    Oj, to miałaś niezłe zamieszanie w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej same śliczności, ale pudełeczko z sówką - marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz pięknie dziękuje, piękny prezent dla mnie przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mówiłaś że już więcej pudełeczek robić nie będziesz a tu widzę że na hurt idziesz :) Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne upominki - pudełeczka są slodkie:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale ozdobione pudełeczka super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne podarunki. Ta z sówką mi najbardziej przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju ale się wam porobiło!
    Dobrze, że jesteś pozytywnie nastawiona i złe w dobre obróciłaś :) Może w wolnej chwili skusisz się o fotkę robótkowej przestrzeni...
    Prezenciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podarki, skrzyneczki super odstawione! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, wszystko, co dostałam było cudne:)Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...