poniedziałek, 3 lutego 2014

211. Metryczki

Dziękuję za wszystkie komentarze dotyczące słoiczka :) Cieszę się, że przypadł Wam do gustu. Mnie też efekt końcowy zaskoczył, bo haftowałam "z głowy", nie wzorując się na niczym, po prostu co mi się tam wymyśliło, więc do końca nie byłam pewna ostatecznego wyglądu :)

A teraz metryczki. Do dwóch, które pokazywałam już na blogu, dołączyła wreszcie trzecia - ostatnia. Aż mi wstyd, że tyle czasu leżała.


Tu dla przypomnienia dwie wcześniejsze:


I wszystkie razem:


Jak widać, różnią się nieco od siebie kolorami poszczególnych elementów, bo Starszak zdecydowanie sprzeciwił się różowościom przy swoim imieniu, Młodszemu też odpuściłam ;) ,  więc zaszalałam przy wyborze kolorów :)

 A teraz taka sprawa do Was, kochane :)
Otóż kiedy przerzucam swoje wszystkie robótkowe szufladki w poszukiwaniu przedmiotów niezbędnych do nowej robótki, widzę mnóstwo rzeczy, które sobie tam leżą i ... nic. Po prostu leżą. Takie przydasie. Rzecz w tym, że mnie one się raczej nie przydadzą, wiem, że ich nie zużyję, a mogą być twórczo wykorzystane przez Was. Pomyślałam więc, że mogłabym zorganizować coś w rodzaju wymianki. Ja pokazałabym, co mam "na zbyciu" a osóbka, którą zainteresuje paczuszka w zamian wyczarowałaby dla mnie jakiś malutki, symboliczny upominek. Co Wy na to? Znalazłby się ktoś zainteresowany?
Dodam tylko, że paczuszek może być całkiem sporo, bo najprzeróżniejsze "skarby" zalegają w czeluściach mojej komody ;)


12 komentarzy:

  1. Śliczne te metryczki i takie nietypowe - bez bobasów.;) I w tym ich urok. Co do drobiazgów: pokazuj!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne i niepowtarzalne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Metryczki cudne. Jeszcze takich nie widziałam. A przydasie pokazuj. Chętne na pewno się znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie metryczki sa swietne :) Super kolorki ramek. A przydasie to jak najbardziej pokazuj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczki cudo, a przydasie pokazuj, pokazuj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespotykane i bardzo piękne metryczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne metryczki :0
    A przydasie pokazuj na pewno znajdą się chętne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne metryczki. A z tym przydasie to super pomysł. Pokazuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. nooooo ...już w realu widziałam całą kolekcję metryczek... pięknie razem się komponują

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne i takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...