czwartek, 6 lutego 2014

212. Przydasiowo ;)

Miło mi, że metryczki zyskały Wasze uznanie, dziękuję za pozytywne opinie.
Cieszę się również, że mój pomysł z wymianką przydasi przypadł Wam do gustu. Dziś pierwszy "rzut" hihi ;)


Zestaw 1: mulina, odcienie zieleni i oliwki
Zestaw 2: mulina, odcienie fioletu i różu papieskiego
Zestaw 3: liczniki rzędów, 3 sztuki
Zestaw 4: druty bambusowe, różne grubości, 3-3,25-4-5-6mm
Zestaw 5 : druty plastikowe, różne grubości, 4-5-6-10mm
zestaw 6: druty do skarpet bambusowe, różne grubości
zestaw 7: druty plastikowe, grubość 4-6-10 mm
zestaw 8: druty plastikowe, 4-6-6,5-10mm
zestaw 9: druty bambusowe, 3-4 mm


A tu zagadka, przynajmniej dla mnie: podejrzewam, że przedmiot po lewej stronie służy do wyplatania sznureczka, ale nie wiem, czy dobrze kojarzę. Natomiast haczyk po prawej jest dla mnie totalną niewiadomą. Jeśli ktoś wie, do czego owe przyrządy służą, i chętnie je przygarnie, dołożę je do wybranego zestawu :)


A teraz wytyczne, żeby nie było niejasności:
- osoby chętne do wymianki proszę o pozostawienie informacji w komentarzu z zaznaczeniem, które przydasie ją interesują
- jeśli będzie kilka chętnych na jeden zestaw, otrzyma go osoba, która jako pierwsza napisała komentarz,
- po pozostawieniu komentarza proszę o kontakt mailowy w celu wymiany danych adresowych,
- jedna osoba może wybrać maksymalnie dwa zestawy.
Hmm, to chyba wszystko. Jeśli o czymś zapomniałam, to śmiało przypomnijcie :)
A, jeszcze jedno - co w zamian ? W miarę możliwości nie przysyłajcie, proszę, kolejnych przydasi ;) Może to być własnoręcznie wykonana kartka, zakładka czy mała zawieszka, która będzie cieszyć moje oczy podczas robótkowania. Nawet mam już przygotowane miejsce, same zobaczcie:


Pamiętacie mój mikroskopijny stolik z tego postu ? Teraz mój kącik wygląda tak:

Ściany jeszcze wymagają malowania, więc nie zwracajcie uwagi na plamy ;)

16 komentarzy:

  1. Ja bym była chętna do zestawu nr 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chętnie przygarnęła zestaw nr 3 - w zasadzie wystarczy mi jeden licznik i zestaw nr 4. A co do pytania - to jedno służy do robienia sznureczków, tzw. Babka, a haczyk jest podobnie stosowany jak widełki przy robieniu serwetek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zestaw 6 wpadł mi w oko .... kącik nowy jest rewelacyjny, w końcu więcej miejsca masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i 8 zestaw...chyba ci kapciuszki zrobie :)

      Usuń
  4. Proszę, jaki super kącik, czy już wszystko masz w jednym miejscu?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ile ty masz tych drutów. Ja jak na razie nie drutuję ;) , więc nic nie chcę :D.
    Chciałam tylko pochwalić twoje metryczki z poprzedniego postu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty mogłabyś z tymi drutami pasmanterię otworzyć Kochana :) Jako że mulinki już poszły to ja poczekam na kolejny rzut :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buehehe, na mulinę się spóźniłam, ale chętnie bym się zaopiekowała tą bezzestawową laleczką do wyplatania sznurków ;) a ten haczyk to mi się kojarzy z sieciami rybackimi :P może do wyplatania czegoś z grubych sznurków czy coś

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z ta przydasiową wymianką. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, spóźniłam się :/ Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kącik rewelacja!, zazdroszczę bo ja "sieję" wszystko i wszędzie, gdyż nie mam swojego królestwa.
    Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam, ekstra kącik do robótek! Mój się dopiero szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. czy zestaw 5 i 9 jest jeszcze wolny? jeśli tak chętnie bym je przygarnęła :) miałabyś może jeszcze jeden licznik rzędów ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...