niedziela, 2 marca 2014

215. Druga część przydasiowej wymianki

Zanim jednak przejdę do właściwego tematu, chciałabym coś wyjaśnić. Chodzi o podstawki pod jajka. Bardzo się cieszę, że się Wam tak spodobały, ale pomysł na nie nie wyszedł z mojej głowy. Jak już kiedyś pisałam, dostałam wzór i kanwę z opisem wykonania tychże podstawek jako gratis do zakupów w sklepie Coricamo. Chcę tą kwestię sprostować, bo Wasze komentarze pozwalają myśleć, iż to ja jestem autorką pomysłu na podstawki, a wiecie, jak to jest - ktoś zajrzy, przeczyta i "uprzejmie doniesie", a tu przecież prawa autorskie i tak dalej... Same wiecie, ilu takich uprzejmych Anonimów czyha tylko na okazję, by uchwycić się jakiejś błahostki i napisać zjadliwy komentarz. 
No, skoro sprawa wyjaśniona, mogę wrócić do sedna dzisiejszego postu, czyli kolejnej porcji przydasi. Udało mi się znowu co nieco wygrzebać, tym razem mulinkę. I tu informacja dla Was, żebyście nie zwracały uwagi na numerki umieszczone na bobinkach, bo większość z nich była używana więcej niż raz i numerek na bobince niekoniecznie musi się zgadzać z jej zawartością. Mulina jest różnych firm: Ariadna, DMC, Madeira, Trebizond i inne bliżej nieznanego pochodzenia. 
Przypominam zasady:
- osoby chętne do wymianki proszę o pozostawienie informacji w komentarzu z zaznaczeniem, które przydasie ją interesują
- jeśli będzie kilka chętnych na jeden zestaw, otrzyma go osoba, która jako pierwsza napisała komentarz,
- po pozostawieniu komentarza proszę o kontakt mailowy w celu wymiany danych adresowych,
- jedna osoba może wybrać maksymalnie dwa zestawy.
 No to zaczynamy :)

 Zestaw 1:szarości

Zestaw 2: czerwienie

Zestaw 3:brązy

Zestaw 4: beże i brązy

Zestaw 5: błękity

Zestaw 6: pomarańcze

Zestaw 7: róże

Zestaw 8: multikolor

Zestaw 9: igły do haftu gobelinowego grube

Zestaw 10: włóczka
włóczka raczej sztuczna, choć nie jestem pewna, czarna i fioletowa, nieregularnej grubości, włochata
tu zbliżenie

To wszystko na dziś, wracam do dłubania swoich WIPów ;)

7 komentarzy:

  1. Pierwsza jestem :)))
    Byłabym zainteresowana 1 i 5 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję :))) Kasiu podkradłam Twoje zdjęcia mulinek bo moje niechcący wykasowałam i nie mogłam się nimi pochwalić - oczywiście podałam źródło :)))
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  2. Przydałyby mi się igły, jeśli mają ostre końce, jak są tępe, to nie :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) no to mnie Bożenka ubiegła:-) choć mnie by jedna igła z dużą dziurką wystarczyła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinko, widzi mi się, że one nie mają ostrych końców, więc nie są dla mnie dobre :)

      Usuń
  4. Mnie rowniez interesuja mulinki! :D szczegolnie zestaw 3 i 4!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę mulinki z zestawu 7 i 8

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...