czwartek, 27 marca 2014

217. Na szybko

Przepraszam Was wszystkich za moją nieobecność w blogowym światku, ale jako matka szóstoklasisty mam ostatnio czas wypełniony odwiedzaniem gimnazjów, szukaniem garnituru na bal dla mojego chudzielca i milionem innych szkolnych spraw :( Na hafciki pozostaje mi niewielki skrawek doby, ledwie dziś udało mi się wyskrobać chwilkę na wrzucenie zdjęć. Wiele opisywać nie będę, bo i nic nie ukończone, tylko niewielkie postępy.

Ratusz:


Karta kolorów - strona 3:


I motylek:


Hihi motylek całej sesji się doczekał ;) 
Uciekam już, ale obiecuję, że zajrzę do Was jak tylko mi czas pozwoli :)


7 komentarzy:

  1. oj znam ten ból z brakiem czasu...ale motylek coraz piękniej wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w załatwieniu wszystkich spraw! Śliczny motylek, a i reszta się nieźle prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Ten motylek wyglada magicznie! Krzyzyki tez :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyl przepiękny, skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również motylek przypadł do serducha :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ten motylek jest piękny!!!
    zapraszam do siebie na cukieraski :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne :) Ale motylek powala :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...