poniedziałek, 31 marca 2014

218. Zdeczko spóźniony TUSAL i motylek c.d.

Przepraszam za jeden dzień opóźnienia, mam nadzieję, że Organizatorka mi wybaczy :)
Oto bohater dzisiejszego posta:


Jak widać, wykorzystuję każdą wolną chwilkę, wobec czego zaniedbuję Was i Wasze blogi :( Obiecuję wkrótce to nadrobić, tymczasem już jutro mój pierworodny będzie pisał test szóstoklasisty (i to nie żart primaaprilisowy), trzymajcie więc kciuki, żeby mu dobrze poszło :)

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, za to, że mimo mojej nieobecności zaglądacie tu i zostawiacie parę słów. Widzę, że motylek bardzo Wam przypadł do gustu, więc dziś kolejne fotki dla zainteresowanych:


I co myślicie o takim połączeniu kolorów? Chociaż zdjęcie nie oddaje ich prawdziwej barwy, to może napiszę, że użyłam nici DMC o numerach:  3844, 3845, 3846, 964, 3812, 958 i 959. Na górną część skrzydeł jeszcze nie mam pomysłu, może coś mnie najdzie podczas haftowania drugiej strony ;)


11 komentarzy:

  1. Zapowiada się przepiękny motyl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne kolory! Ja tez ktorys z testow pisalam 1 kwietnia... Nawet nie pamietam ktory :p

    OdpowiedzUsuń
  3. bajeczne kolorki motyla.... i jak pieknie kolorki przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyl uroczy! A dla syna delikatny kopniak kolanem na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten motyl się wyłania. Oj wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, wszystko będzie dobrze!!!....., my już w gimnazjum siedzimy..., motyl superowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne! W ogóle ten motyl już jest cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, piękny motylek, a kolorki śliczne neonowe, pięknie się prezentuje!!! Synowi życzę p o w o d z e n i a! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylek jest przepiękny. Podziwiam cieniowanie.
    Jak poszedł egzamin???

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny motylek, cienie idealnie dobrane :)

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    życzę powodzenia
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...