sobota, 3 maja 2014

221. Porcelanowy serwis

Dziś będzie o porcelanie. I to nie byle jakiej! Trafiła w moje ręce już jakiś czas temu, jednak zawsze brakło mi czasu, żeby ją Wam pokazać. Jak wiecie, lubię od czasu do czasu zajrzeć do miejscowych lumpeksów, i to wcale nie po ubrania... Tym razem "cynka" dostałam od sąsiadeczki - całość zapakowana była w tak niepozorne pudełko ( od regulatora kaloryferów), że w życiu by mi do głowy nie przyszło, by zajrzeć do środka. A tam... zresztą same zobaczcie:


Serwis do kawy w niebieskie wzorki. Spodeczki od filiżanek mają 6 mm średnicy!
Ale to nie wszystko. W pudełeczku był jeszcze serwis obiadowy:


Widzicie tę malutką sosjerkę i wazę?


 I to jeszcze nie koniec ;) W zestawie była jeszcze miednica i dzbanek na wodę (taki odpowiednik współczesnej umywalki hihi):


oraz mały wiklinowy koszyczek, w sam raz na zakupy na targowisku :)


Jak widać domek dla lalek wzbogaca się o kolejne elementy wyposażenia :)

9 komentarzy:

  1. Zakup niezwykle udany, czasami takie Pewexy/ Lumpexy kryją prawdziwe skarby :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przy takiej zastawie to mogę zasiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, sosjerka jest wspaniała, zresztą tak jak reszta,.... oj po takim poście to z miejsca już bym wróciła do koncepcji domku dla lalek. Cały czas chodzi mi to po głowie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) A gdzie zdjęcie domku???

    OdpowiedzUsuń
  5. Porcelana marzenie , domek tez bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie Kasiu i..Kasiu:P Gdzie zdjęcie domku????Maleństwa...cudne są:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...