czwartek, 15 maja 2014

222. Rezultaty przydasiowej wymianki

Uff, w końcu mam troszkę czasu, żeby skupić się na blogowym świecie... Wiecie, chwilami mam wrażenie, jakbym walczyła z Hydrą. Oglądałyście "Herkulesa"? Walczył w jednym odcinku z takim stworem o trzech głowach, a gdy udało mu się jedną obciąć, na jej miejsce wyrastały trzy kolejne... Tak jest ostatnio z moim życiem - uda mi się rozwiązać jeden problem, to zaraz jak grzyby po deszczu pojawiają się następne. Wrrr, normalnie mam ochotę krzyczeć!
Ale wracając do tematu - chciałam pokazać Wam to, co do mnie przywędrowało w ramach wymianki. Wszystko przybyło jeszcze przed świętami, natomiast permanentny brak czasu nie pozwolił mi się tymi cudeńkami pochwalić.

Pierwsza przesyłka przywędrowała do mnie od Bożenki. Oczywiście w całym zamieszaniu źle podpisałam zdjęcie :( Bożenko, bardzo Cię przepraszam za ten błąd!


Bożenka przysłała mi te oto trzy przesłodkie owieczki, po jednej dla każdego dziecięcia. Prawda, że są przeurocze?

Kolejna przesyłka była od Joasi - urocza, kolorowa kostka z wakacyjnymi motywami:


Od Ani dostałam zestaw szydełkowych kolorowych koszyczków - są nie tylko dekoracyjne, ale i praktyczne, dzięki nim mam większy ład na swoim biurku :D


Agata przysłała mi sporo słodkości umilających robótkowanie


a w tym niebieskim pakieciku ukryła się fantastyczna kosteczka z moim inicjałem i w moim ulubionym kolorze :)


Edytka   zrobiła dla mnie piękne szydełkowe podkładki pod kubeczki i słodką poduszeczkę na igły:


A od Malwinki przybył do mnie taki oto śliczny turkusowy zestaw: koszyczek, girlanda i poduszeczka na szpilki. Niestety zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru :( Girlanda została natychmiast przywłaszczona przez Najmłodszego i wisi nad jego łóżkiem :)


Do zestawu Malwina dołączyła jeszcze te oto kolorowe zajączki z okazji Świąt :)


Kasia wykonała dla mnie wiosenne kolczyki i rewelacyjną zawieszkę - gniazdko oraz filcową podkładkę pod kubek:


Dziewczyny - wszystkie prezenty są przecudne i bardzo praktyczne, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję :) Jeśli coś pomyliłam albo o kimś zapomniałam to bardzo, bardzo przepraszam, ale piszę ten post już drugi tydzień i nie mogę dojść do ładu ze wszystkim. Może następny będzie bardziej zorganizowany...

5 komentarzy:

  1. Najbardziej zauroczyły mnie owieczki i kolorowe świąteczne zajączki. Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja bardzo dziękuję za wymiankę :)))
    Życzę kochana aby się wszytko u Ciebie poukładało i trochę spowolniło :))) Moc uścisków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo dziękuję i cieszę się,że upominki się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to wymianka bardzo udana. Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...