poniedziałek, 26 maja 2014

224. Dzień Matki

Nie będę oryginalna i napiszę dziś o tym samym, co wszyscy :P
Z okazji dzisiejszego święta powstała prosta zakładka do książki, i w komplecie z książką oczywiście wręczona została Mamie:


A skoro o byciu mamą mowa... rodzina mi się co chwilę powiększa, co rusz przybywa mi kolejne "dziecię". Przed świętami przywędrował do nas Prosiaczek - mała świnka morska :


Najmłodszy miał chyba najwięcej uciechy ;)


I na tym by się pewnie skończyło, gdybym w sobotę nie pojechała na działeczkę. No, ale pojechałam z dziećmi, a po wejściu do domku okazało się, że mamy dzikiego lokatora - i to dosłownie :


Taki oto kilkudniowy kociak spał sobie smacznie na naszej kanapie. Czekaliśmy prawie cały dzień na jego mamę, niestety nie pojawiła się, cóż było więc robić - pojechał z nami do domu. I tak oto Prosiaczek poznał Tygryska:


Jak widać, dzieci przybywa mi coraz więcej, szkoda, że za to czasu ubywa...


Promyku - tak, drinki haftuję na białym lnie :)

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz miałam w rączkach tak małego kiziora....
    zakładka piękna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie o tym, co wszyscy :P U mnie dziś o kotach :) :) :)
    Ogromnie podoba mi się Twój nowy przychówek :) :) :) Cudniaste zwierzaki! Pozdrowienia i głaski od właścicielki 5 kotów, 5 królików i 12 kur! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna zakładka ;)
    chyba sama muszę taką popełnić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wyszywałam kiedyś tą zakładkę, idealna na takie okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, rajusiu, jakie cudne dzieci!!!;)) Tygrysek jest wypisz wymaluj ... nasz Tygrys! Tylko mniejszy...;) A zakładka śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodziutkie maleństwo! I jak tu nie adoptować takiego kiziorka?
    Zakładka dla Mamy bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie regularnie powiększało się stado króliczków-miniaturek biegających beztrosko w ogródkowej zagrodzie. Trwało to do momentu, aż mąż podzielił zagrodę na dwie części - damską i męską... Teraz króliczki robią podkopy do siebie nawzajem, ale mam nadzieję że przychówku więcej nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna zakladka! :)
    A zwierzaki sa przeslodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosiaczek, Tygrysek...... zastanawiam się co będzie następne :) A Młody to może Krzyś ? Imiona fajne dla zwierzaczkow

    OdpowiedzUsuń
  10. A to: fajna ferajna Ci sie trafiła!!Słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zakładka. A u Ciebie pełna chata, przynajmniej jest wesoło i coś się dzieje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super duet, szczęściarze!!! Też kiedyś miałam świnkę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow..a skąd on się tam wziął???Świetna parka:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...