wtorek, 24 czerwca 2014

227. Kolejny UFOk skończony :)

Witam tak szybciutko, bo koniec roku szkolnego (i żłobkowego) obfituje w przeróżne sprawy "na wczoraj". Udało mi się wreszcie dokończyć Poznański Ratusz. Tu jeszcze bez konturów:


I z konturami. Zdjęcie trochę gorsze wyszło, bo robione już przy sztucznym oświetleniu:


Teraz tylko pranie, prasowanie i oprawianie :)

Dziękuję za przemiłe komentarze odnośnie motylka, cieszę się, że Wam się spodobał. Nieskromnie muszę przyznać, że mi też efekt końcowy się podoba, choć niektóre miejsca nie wyszły tak, jak chciałam. Jak to mówią "Praktyka czyni mistrza", więc kolejny haft cieniowany powinien wyjść lepiej ;)
Pozdrawiam Was cieplutko mimo dość chłodnej aury na zewnątrz i obiecuję znaleźć wolną chwilę, by zajrzeć do Was :)


11 komentarzy:

  1. Cudowny hafcik! Uwielbiam tę sepiową serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ratusz wyszedł jak prawdziwy. Nie wiem czemu chcesz go wyprać, mi się wydaje, że wiele straci z swojej cudnej urody, ale może się mylę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, bardzo podoba mi się ta seria w sepii.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci wyszedł ten ratusz. Niestety ze zdjęciami tak już bywa, że różnie wychodzą kolory w zależności od oświetlenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ratusz!!!
    a haft motylka rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ratusz wyszedł śliczne! Czy planujesz kolejne hafty z tej serii?

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...