sobota, 28 czerwca 2014

228. TUSAL i szkoła

Kolejna odsłona mojego hafciarskiego słoiczka, tym razem mniej spóźniona niż ostatnio ;)


Troszkę niteczek przybyło przy wykańczaniu motylka i Ratusza.

A teraz druga część tytułu - szkoła. A raczej jej koniec. Tak się złożyło, że w tym roku wszystkie moje dzieci zakończyły pewien etap edukacji, jednocześnie rozpoczynając kolejny. 
Pierwsze oficjalne pożegnanie odbyło się w żłobku. Mój najmłodszy potomek oficjalnie pożegnał swoją grupę i został pasowany na Żaczka-Przedszkolaczka:

Jakość niestety nie najlepsza, ponieważ jest to tylko skan zdjęcia wykonanego przez jedną z mam dzieciaczków i wklejonego do pamiątkowego albumu. A tu chwila samego pasowania :


Tuż po uroczystości przyszła kolej na najstarszego syna. On żegnał się ze szkołą podstawową. Z dumą muszę oznajmić, iż ukończył on szkołę z wyróżnieniem i średnią ocen 5,54. Mile zaskoczyła nas dyrekcja szkoły, gdy podczas wyczytywania nazwiska ucznia dodała "z rodzicami" i wręczyła na ręce małżonka list gratulacyjny :)


Ostatnie pożegnanie odbyło się u córki, która ukończyła trzecią klasę i przeszła na kolejny etap - nowe przedmioty, nowi nauczyciele i wychowawca klasy. I tu również miałam powód do dumy - Milka napisała najlepiej ze wszystkich trzecioklasistów test z języka angielskiego :)


No dobra, chyba wystarczy tego chwalipięctwa, czas wracać do dzisiejszych zajęć, czyli porządkowania szkolnych szpargałów...

Anek73, Promyk, Iskierka, Wiktoria - bardzo dziękuję :)
Elunia - Tobie dziękuję podwójnie ;)
bozenawdaniec. - hafcik muszę wyprać, ponieważ zaczęłam go kilka lat temu i przez ten czas zdążył się nieco ubrudzić. Właściwie to pranie polega na namoczeniu w ciepłej wodzie i delikatnym praniu ręcznym, więc nic nie ulega zniszczeniu :)
lorena24 - pochwałą z Twoich ust jest dla mnie szczególnie cenna, bo to Ty jesteś dla mnie niedoścignioną mistrzynią haftu :)
Anna - mam zaczętą jeszcze Bazylikę w Licheniu, a reszta serii na razie musi poczekać :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałych dzieci! To prawdziwa duma dla Rodziców :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniałe dzieci, i z pewnością duma Cię rozpiera! Twoja najmłodsza pociech dumnie się prezentuje! Właśnie wczoraj żegnałam się z takimi brzdącami. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne powody do radości :)
    W naszej szkole corocznie dzieci są wyczytywane na środek z rodzicami i też szykujemy listy gratulacyjne. W każdej klasie, nie tylko końcowej... wadą tego rozwiązania jest to, że zakończenia trwają niemiłosiernie długo, bo nagradzanych jest sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdolnych dzieci :) Teraz dużo zmian przed nimi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje takich zdolnych dzieci ;) Takie dzieci to skarb :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję mądrych dzieciaczków. A tak z ciekawości Milka to zdrobnienie od jakiego imienia? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!Ale słodziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...