sobota, 26 lipca 2014

230. Obiecane zdjęcia :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, fajnie, że spodobał się Wam mój ekonotes :)
Zapowiada się długi post, radzę więc zaparzyć sobie dobrą kawusię, żeby nie przysnąć ;) Niestety, mój komp nie nadaje się raczej do reanimacji :( Mimo dobrego antywirusa zagnieździło się w nim jakieś bliżej nie znane cholerstwo, a pomóc może tylko całkowite przeinstalowanie systemu. Oznacza to dla mnie utratę wszystkich zdjęć i wzorów do haftu. Aby temu zapobiec, przenoszę wszystkie pliki na wirtualny dysk, a że nazbierało się tego mnóstwo przez pięć lat, zapowiada się masa roboty... Zmuszona jestem na razie korzystać z lapka Małża, co nie bardzo mi odpowiada, ale jak się nie ma, co się lubi...

No to lecimy z fotkami :)

Najpierw Rubens. Strona nr 8:

I całość:

Teraz SALowy drink. Najpierw bezkształtna kolorowa plama:


I po dodaniu konturów:

Kolejne dwa są już gotowe, tylko jeszcze bez zdjęć, bo czekają w kolejce do prasowania.

A taka oto filcowa panienka powstała dzisiaj rano dla Emilki:


Jeszcze moja nagroda od Promyka:


Oczywiście po słodkościach pozostało jedynie wspomnienie. A adresownik już powoli zaczyna się wypełniać nazwiskami :)

Zdjęciami działki nie będę Was tu zasypywać, wszystkie możecie sobie obejrzeć o tutaj, więc tylko w bardzo dużym skrócie: w ubiegłym roku było tak

a teraz jest tak


Dużo jeszcze pracy przede mną, by wyglądała tak, jak sobie wymarzyłam, ale już jest gdzie odpocząć w weekend :)

Trochę chaotyczny post dziś mi wyszedł, wybaczcie. Chyba wyszłam z wprawy ;) Na koniec specjalnie dla Was "kawka" od mojego Miśka:


W dodatku z mlekiem! Wierzcie mi, to najpyszniejsza kawa, jaką w życiu piłam ;)


4 komentarze:

  1. Postępy w pracach fantastyczne - szczególnie w tym kolosie.
    Na działce - ogrom pracy! Kto nie ma ogródka, ten nie wie!
    A jeżeli chodzi o zdjęcia i wzory - kup sobie koniecznie dysk zewnętrzny - koszt około 300 zł. Trzymam na nim WSZYSTKO od paru lat, do pracy noszę w torebce i zawsze wszystko mam ze sobą, niezależnie od tego, na jakim laptopie pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft będzie przepiękny! Już zrobiłaś bardzo duuuużo :)
    Taka jak radzi Anek73 kup dysk zewn. ja też wszystko na nim gromadzę.
    Działka doprowadzona do porządku, to i miło się odpoczywa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zanudzasz:)Super zdjęcia, a kawusia...pyszna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzialka wyglada coraz piekniej. Mi tez sie marzy taki maly ogrodek. Na razie udzielam sie w ogrodzie rodzicow. Mi laptop odmowil posluszenstwa tydzien temu. Na szczescie juz dziala, ale stracilam wszystkie pliki jakie mialam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...