wtorek, 12 sierpnia 2014

233. Efekt motyla

Zapewne wiele z Was już  widziało na Facebooku, do czego wykorzystałam mój haft motyla :) Otóż od jakiegoś czasu "chodziła za mną" torba. A dokładnie uszycie torby. Kupne torebki jakoś mnie nie zadowalały, albo za małe, albo za duże, albo za ciężkie... Jednak nic konkretnego nie przychodziło mi do głowy, więc od czasu do czasu przeglądałam dostępne w internecie tutoriale. Kiedy trafiłam na ten kurs, od razu wiedziałam, że to jest to, czego szukałam :) I tak wczorajszy dzień zszedł mi na szyciu. Nie obeszło się oczywiście bez przygód - maszyna w pewnym momencie postanowiła, że ja sobie a ona sobie... Tak więc część torby zszywałam ręcznie. Małżyk już stawiał na to, że robota wyląduje w kącie i zamieni się w kolejnego UFOka, ale ja się zawzięłam ;) I już wieczorem mogłam cieszyć się moją nową torbą!

Jak widać, mistrzostwo świata to to nie jest, mnóstwo błędów po drodze popełniłam, ale przynajmniej wiem, na co uważać następnym razem.
Torebka już dziś przeszła "chrzest bojowy" - wyprawę do żłobka i zakupy, i stwierdzam, że rozmiarem jest idealna. Dostosowałam też wewnętrzne kieszonki do swoich potrzeb. Zamiast dwóch kieszonek na suwaki, wszyłam jedną zamykaną, a z drugiej strony rządek otwartych kieszonek na moje "must have" - telefon, chusteczki, odtwarzacz mp3 a nawet długopis, dzięki czemu nie muszę już przewracać całej zawartości, żeby odszukać konkretny przedmiot :)



W ubiegłym tygodniu dotarła do mnie "Wędrująca książka" z zabawy u AsiB, ale jej zawartość zasługuje na osobnego posta.
Na polu robótkowym zmiana frontu - ogarnął mnie "krzyżykowstręt", więc wszystkie moje UFOki na razie wróciły do szafy, za to powstaje takie coś...

13 komentarzy:

  1. Fantastyczny motyl, w takiej oprawie wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny projekt! Piekna torebka, motylek slicznie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. już na fb podziwiałam, i muszę przyznać że motyl cudownie się prezentuje w tych kolorach i jest na pierwszym planie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie !! Ja tam żadnych niedoskonałości nie widzę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna torba ! Podoba mi się Twój motyl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba wyglada przepieknie :) Przy szyciu nastepnej na pewno ominiesz juz bledy, ktore teraz zauwazylas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem mistrzynią szycia, więc takie przedsięwzięcia przyjmuję z nabożnym zachwytem. Super torba!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba przepiękna. Powiem szczerze, że za mną tez coś takiego "chodzi", więc kto wie, może skorzystam z tutorialu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowa solidna torba i pięknie ozdobiona motywem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest zachwycająca!!!
    Natomiast mnie intrygują te lilie i wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no..motyl to zdecydowanie mój faworyt..hmm...ale wraz z feniksem:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...