poniedziałek, 18 sierpnia 2014

234. Takie kwiatki

Dziękuję za miłe słowa odnośnie torby, fajnie, że Wam także się podoba :) 
Dziś zdjęcia owych tajemniczych kwiatków, które pokazywałam na końcu postu. Nie są już takie tajemnicze, bo efekty pokazałam już na swojej stronie na Facebooku , na którą serdecznie zapraszam, zwłaszcza osoby, które nie lubią zbędnego pisania ;) Ale wróćmy do tematu - kwiatki powstały na nogawce spodni. Pomysł był dość spontaniczny, ale efekt spodobał mi się na tyle, że już haftuję kolejny wzorek na drugiej parze :)


A tu zdjęcie "na ludziu", czyli na mnie:


Teraz jak tak patrzę, to wydaje mi się, że nieco za wysoko umieściłam haft.. No cóż, na błędach się uczymy :)



13 komentarzy:

  1. Niepowtarzalne spodnie! Nikt takich nie będzie miał! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ta wysokość się podoba. Masz unikatowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNIE!!! Super pomysł miałaś. I wcale nie jest za wysoko. jest po prostu super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i genialny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, spodnie wyglądają niesamowicie :) Niby taka drobna zmiana, ale efekt zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie prezentują się na spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i świetnie prezentuje się na spodniach.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt rewelacyjny! Świetny haft i wspaniale się prezentuje na spodniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzór :) będziesz miała oryginalne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały haft i świetnie prezentuje się na spodniach:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...