poniedziałek, 25 sierpnia 2014

237. TUSAL sierpniowy, zakończony SAL i chwalipięctwo ;)

Dziś kolejna odsłona słoiczka. Sporo się w nim resztek nazbierało, jak widać już musiałam nieco upchnąć :)


Melduję również, że udało mi się ukończyć SAL Koktajlowy. Oto ostatnie trzy drinki:




A chwalipięctwo? Mój blog znalazł się w kąciku Twórczo Zakręconych Blogów w najnowszym numerze Twórczych Inspiracji :)


Z tej oto odświętnej okazji oraz dwóch innych, szykuję dla Was rozdawajkę, szczegóły już wkrótce, więc bądźcie czujni ;)

10 komentarzy:

  1. Same świetne wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! No to zdrówko! Wszystkimi koktajlami, a co!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja również gratuluję,hafciki przeurocze,a w słoiczku baaaardzo dużo kolorowych niteczek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje publikacji, widziałam ten numer:)
    Hafty jak zwykle doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne drinki :) Latem pachną :)
    Gratuluję publikacji - mam gazetę
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam w gazetce i cieszyłam się jak głupia!!!:) SAL hm...ja jeszcze nie skończyłam ale dam radę:)Super:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...